Cabyon Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Welkom bij deze release! Ik zal hieronder kort even de belangrijkste punten toelichten! • De download is .exe. Selecteer de map waarin je het bestand wil uitpakken (hij pakt in een map uit btw) en klik op Installeren• De download bevat 101 bestanden. Er zijn twee mappen; een met alle avatars met border, een andere map met alles avatars zonder border, maar bij die zonder border zit nog een extra avatar: het GTA V logo maar in transparante .png formaat[• De avatars zijn 64x64px.• Met dank aan PrioXCombo voor het uitzoeken van de desbetreffende screencaps van GTA V. Vragen, opmerkingen enz. mogen altijd. Groetjes,Cabyon EDIT 3-1-2013: Helaas weigert de download link en ik kan 'm niet meer vinden op mijn pc, mijn excuses. Bewerkt: 3 januari 2013 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 Lekker pack man, bedankt. En natuurlijk toegevoegd aan de Downloads & Resources. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 netjes gedaan hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 Ziet er zeer mooi uit! Ben je wel even mee bezig geweest, ik ga ook meteen een Avatar op het Forum gebruiken. KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonDegol Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 Vind het niet zo bijzonder. Screenscaps maken, uitknippen en uploaden kan haast iedereen wel. Jammer dat niemand het initiatief nam . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 Vind het niet zo bijzonder. Screenscaps maken, uitknippen en uploaden kan haast iedereen wel. Jammer dat niemand het initiatief nam . Iemand moet het toch doen, hè Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 Leuk dit. Ga je er ook maken wanneer er een tweede trailer komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2012 Leuk dit. Ga je er ook maken wanneer er een tweede trailer komt? Maar ik denk dat de tweede trailer anders zal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2012 Gedownload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2012 Gedownload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.