Jump to content

Dansen in club.


Semboy11

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik dans vaak in Maisonnette 9 om chicks te scoren.

Maar steeds als ik ga dansen moet ik uiteindelijk weer die stomme bus stop doen.

En dat gaat steeds opnieuw.

Het lukt niet om die chick te scoren.

Iemand een idee?

>>> Door Jacky-2007: Platvloers taalgebruik vervangen door de term "scoren".<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De andere club van Tony is een 'Gay-bar' maar er zijn wel degelijk vrouwen te vinden, ik raad je aan om daar eens te gaan dansen ;).

In die "Gay-Bar" kan je wel dansen maar nooit (ik zal het even anders zeggen voordat mensen weer boos worden) van bil gaan.

Daar zoen je ze alleen maar.

Bewerkt: door Semboy11
Link to comment
Delen op andere websites

Dansen is niet zo moeilijk hoor, je moet gewoon met je linker joystick (bij de Pc zullen dat de pijltjes zijn waarschijnlijk) tikken in een willekeurige richting je moet gewoon zien dat je dit op het ritme van de muziek doet. Als er Hold komt te staan moet je gewoon je joystick/pijltjes toetsen in een willekeurige richting houden en dan 2 knoppen drukken dan verschijnen rond je radar. (L2 en R2 bij Ps3)

Als je dit goed doet krijg je dan oftewel een cutscene of een bus stop. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je krijgt een busstop als je het dansen bijna foutloos doet. Om chickies te scoren moet je (met een beetje regelmaat) fouten maken. Ik weet dit nog van toen ik net TBoGT ging spelen, ik haalde nooit de busstop voor de achievement, maar nadat ik beter werd "scoorde" (ik ben wel lief hoor) ik steeds minder, en nu helemaal niet meer :7. Dus probeer eens wat fouten te maken, wellicht dat het dan lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...