moechy Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Hey, Ik zit sinds kort met een probleem met mozilla firefox. Als ik een filmpje op youtube of andere sites wil openen blokkeert firefox altijd terwijl datzelfde filmpje het wel doet in internet explorer. Heb Mozilla al verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt niet. Firefox heeft altyd goed gewerkt bij mij tot sinds kort. Iemand een suggestie hoe ik dit kan oplossen zodat firefox terug normaal werkt? Hmm ik ondervind net dat ie het ook bij ultimate guitar heeft dat ie blokkeert. (Die tab pro) Bewerkt: 3 januari 2012 door moechy Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 Probeer Flash Player opnieuw te installeren, want het is alleen als je een filmpje opent? Reageren
moechy Geplaatst: 3 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2012 (bewerkt) Probeer Flash Player opnieuw te installeren, want het is alleen als je een filmpje opent? Filmpjes en dergelijke ja. Dit heeft het op de moment opgelost. Bedankt! Bewerkt: 3 januari 2012 door moechy Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 4 januari 2012 Rapport Geplaatst: 4 januari 2012 Probeer Flash Player opnieuw te installeren, want het is alleen als je een filmpje opent? Filmpjes en dergelijke ja. Dit heeft het op de moment opgelost. Bedankt! Mooi om te horen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.