Jump to content

Mogelijkheid om servers te maken bij een TC mod?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben ook maar een mens, en weet dus niet alles. Dat bewijst deze post maar eens weer.

Een van de meest gewilde functies van het Total Conversion project "The Green Light District", is de mogelijkheid om de mod online te spelen, via een SA-MP server of iets dergelijks. Nou heb ik me nooit beziggehouden met SAMP, multiplayer of het maken van servers, maar ik ben toch benieuwd hoe dit in z'n werk gaat en of het uberhaubt wel mogelijk is bij een Total Conversion-mod. Ik hoorde namelijk dat ze bij de 'GTA United'-mod het programma moesten herschrijven speciaal voor die mod.

Mijn vraag is dus: Is het mogelijk om een server te maken bij een TC-mod, en zoja, hoe gaat dit in z'n werk?

Apple-Mac

Geplaatst:

Het zou mogelijk kunnen zijn als de mod ook perfect te laden valt door deze mod. Je kan altijd proberen een standaard SA-MP of MTA op te zetten en te connecten met een GLD client.

Geplaatst:

Normaal gesproken als een mod enkel models, textures of IDE/IPL files aanpast, zou 't gewoon moeten werken met SA-MP. Maar ik heb geen flauw idee tot hoever GLD de boel aanpast. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...