Jump to content

Enorme lagg


Rickyboy30

Recommended Posts

Hallo beste forumleden,

Onlangs begon ik toch maar weer GTA IV te spelen met een nieuwe videokaart. etc...

Tot mijn verbazing lagg ik niet normaal veel en ook laden niet alle textures.

Elke keer moet de hele omgeving opnieuw laden met textures als het heel even uit beeld is geweest.

Ik haal max. 15 Frames per seconden denk ik.

PC Specs:

AMD Athlon X4 620 Processor 2.60 GHZ (( Quad ))

3 GB RAM

Nvidia Geforce 460 GT

32 Bits

Op Low haal ik dus 15 frames per seconden ( ALLES op low, alles OFF, laatste Patch! )

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Op Low haal ik dus 15 frames per seconden ( ALLES op low, alles OFF, laatste Patch! )

Alvast bedankt.

Heb je de nieuwste driver updates van je processor, videokaart en de patch van gta IV?puh2.gif

hij heeft de laatse patch al

Link to comment
Delen op andere websites

- Nieuwe videokaart drivers installeren

- Processor (en moederbord wil ook nog wel eens helpen) drivers installeren (zie de site van AMD of Intel)

- Laatste patch voor de game (1.0.7.0)

Dit allemaal gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

- Nieuwe videokaart drivers installeren

- Processor (en moederbord wil ook nog wel eens helpen) drivers installeren (zie de site van AMD of Intel)

- Laatste patch voor de game (1.0.7.0)

Dit allemaal gedaan?

Het topic doorlezen kan wel eens helpen. Dan wist je dat hij de nieuwste drivers van zijn videokaart al geïnstalleerd heeft en hij de laatste patch van GTA IV al had. De drivers van zijn processor kan hij niet vinden. Een mooie post zou dan zijn dat je een downloadlink geeft naar de drivers van zijn processor i.p.v. te herhalen wat er in dit topic al gevraagd geweest is.

Link to comment
Delen op andere websites

- Nieuwe videokaart drivers installeren

- Processor (en moederbord wil ook nog wel eens helpen) drivers installeren (zie de site van AMD of Intel)

- Laatste patch voor de game (1.0.7.0)

Dit allemaal gedaan?

Het topic doorlezen kan wel eens helpen. Dan wist je dat hij de nieuwste drivers van zijn videokaart al geïnstalleerd heeft en hij de laatste patch van GTA IV al had. De drivers van zijn processor kan hij niet vinden. Een mooie post zou dan zijn dat je een downloadlink geeft naar de drivers van zijn processor i.p.v. te herhalen wat er in dit topic al gevraagd geweest is.

Misschien wel handig als hij alles even bij elkaar heeft staan ofzo? Er staat toch ook: zie de site van AMD of Intel??

Ook staat er de tip voor drivers van het moederbord dus snap niet echt je punt?

UPDATE: Heb even gekeken bij AMD bij de Phenom serie, hierbij zijn geen drivers te vinden, enkel een softwarepakket (geen drivers.)

Soms loopt nieuwe hardware niet zo lekker op je oudere/huidige Windows. Windows herinstalleren verhelpt meestal de meeste problemen met nieuwe hardware.

Bewerkt: door flashingst
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...