Jump to content

No Police script

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zocht onlangs naar een mod om politie uit te schakelen. Ik vond een No Police script voor Alice, en heb alles volgens de regeltjes geinstalleerd, dat weet ik zeker. Ik wordt echter een beetje duizelig van alle GTA versies, Alice versies en alles wat wel en niet compatible met elkaar is. Toen herinnerde ik dat ik mij ooit 5 jaar geleden op dit forum heb aangemeld, dus ik dacht; wellicht heeft men er hier meer verstand van ;)

Dus ik heb gewoon de eerste de beste Alice versie gedownload en geinstalleerd en het .lua script in de juiste map gezet. De mod werkt echter niet. Ik heb nog steeds last van politie. In de readme van de mod staat "If you get a wanted level of like 3 stars, they will be gone in less than a second". Niet dus.

Ik weet dat er bij sommige Alice mods/scripts ingame een telefoonnummer moet worden gebruikt. Is dit het probleem, of heb ik een andere versie van Alice nodig die compatible is met mijn 1.0.7.0?

Het gaat om deze mod, by the way

Geplaatst:

Ik heb zelf geen ervaring met Alice, maar ik kan je wel een alternatief (met de asi loader) aanraden. De Simple (Native) Trainer bevat honderden functies, waaronder 'No Wanted Level'. Hiervoor heb je wel een Asi Loader nodig (of eventueel met XLiveLess).

Dit installeren is totaal niet moeilijk. De asi loader installeren doe je door dit bestand te downloaden, het bestand dsound.dll in de GTA IV map te zetten. Daarna installeer je de trainer door de bestanden trainer.asi en trainer.ini in je GTA IV map te zetten.

Geplaatst:

Bedankt voor de tip, werkt perfect. 't Is alleen oppassen dat je niet per ongeluk een bepaalde toets gebruikt

Geplaatst:

Je kan de sneltoetsen ook gemakkelijk uitzetten hoor. Open het menu (F3), ga naar Options en zet Enable/Disable Keys (onderaan tweede kolom) op Disable. ;)

Geplaatst:

Ik heb zelf geen ervaring met Alice, maar ik kan je wel een alternatief (met de asi loader) aanraden. De Simple (Native) Trainer bevat honderden functies, waaronder 'No Wanted Level'. Hiervoor heb je wel een Asi Loader nodig (of eventueel met XLiveLess).

Dit installeren is totaal niet moeilijk. De asi loader installeren doe je door dit bestand te downloaden, het bestand dsound.dll in de GTA IV map te zetten. Daarna installeer je de trainer door de bestanden trainer.asi en trainer.ini in je GTA IV map te zetten.

hoe moet ik het installeren?

grotjes bryan vullers

Geplaatst:

hoe moet ik het installeren?

grotjes bryan vullers

Ik heb het toch in mijn vorige post uitgelegd? Als je een uitgebreide tutorial wilt kan je deze hier bekijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...