Jump to content

[NEW] [€1000 MAX!] p.k

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag allemaal, ik moet voor m'n buren een laptop en printer uitzoeken voor maximaal €1000,-

Ze hebben niet echt veel eisen behalve dat je er alle dagelijkse dingen op moet kunnen. Ze hebben nu zo'n mini laptop waarop ze Word documentjes maken en mee internetten en dat is het wel zo'n beetje... Ze wouden een goede laptop met draadloze printer voor MAX €1000, waarmee ze een paar jaar vooruit kunnen.

aangezien er dan nogal heel veel keuze is roep ik jullie hulp in bij mijn zoektocht.

Budget: €1000, MAXIMAAL!!

Doel: Alledaagse dingen zoals Office, HQ films bekijken, evt foto's bewerken, internetten,

Desktop of laptop: Laptop

Merk pc of samengesteld: N.v.t.

Benodigde randapparatuur: Printer, draadloos waarmee je mooi foto's kunt printen

Besturingssysteem: Windows7 64bit

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: n.v.t.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: nee, gewoon een merk laptop met garantie

Extra koeling (voor overklokken)?: nee

Alvast bedankt, Paul

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vind je van deze?

Klik

Persoonlijk zou ik niet gaan voor een HP laptop gaan, je kiest beter een A-merk zoals Asus, Toshiba, Sony, Apple en Dell. yep.gif

Link: Klik

Link 1: Klik

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Uhum, HP is één van dé A-merken. Vooral de elitebooks zijn kwalitatief een van de besten.. (heb je ook al onder de 1000)

Kijk eens bij die 2de link op pagina 6. icon_mrgreen.gif

Uit die test blijkt dat HP laptop's veel meer kans hebben om binnen de 3 jaar kapot te zijn en ze willen er een tijd mee verder kunnen. puh2.gif

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

@woody268, zijn wel goede laptops maar ik vind 320gb HDD beetje weinig. Btw hoe goed is die videokaart? weet niet zo veel af van nvidea kaarten..

@BiglifeRPG, goede specs maar kan het ook beter dan een hd6470 videokaart? moet wel een soepel werkende laptop zijn :puh:. En als ik de verhalen hier lees over Hp dan is dat ook niet echt geruststellend...

Geplaatst:

Vroeger hadden die laptops 500GB HDD's maar met de overstromingen hebben ze er kleinere ingedaan. :(

En als je buren niet gaan gamen maakt de videokaart niets uit want voor office, HD films, foto bewerking en internetten kan je zelf even goed met onboard graphics. icon_mrgreen.gif

Ik zal meteen zoeken voor een 500 GB laptop... :)

bedankt luitjes :tu:

hier kan ik al veel mee :)

ik zal ook nog een keer ff vragen wat ze liever hebben wat betreft scherm en videokaart icm het budget enz...

Ik moet toch ze ook nog een keer meenemen naar een mediamart of saturn zodat ze ook het toetsenbord kunnen uitproberen, want dat is vaak nogal kut op een laptop

en hoe zit het met printers? heb 1 printer zien staan...

Bewerkt: door paul.kloosterman
Geplaatst:

Qua toetsenborden is het meestal een persoonlijke smaak.

De Asus K serie laptops hebben meer ruimte tussen de toetsen en buigt niet door. Het toetsenbord op de N versie van Asus zitten de toetsen dicht op elkaar, en buigt het midden van het toetsenbord ook iets door. De Acer laptop die hierboven werd genoemd, is ook een toetsenbord met de toetsen dicht op elkaar (en zal waarschijnlijk ook iets doorbuigen).

Qua printers zou ik geeneens weten waar ik moet zoeken :D.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...