Jump to content

Steam?


xoex23

Recommended Posts

Hi,

Ik heb even 2 vraagjes betreft steam.

1.Kan ik met mijn account games ook op andere computers toch mij (gekochte?) games spelen?

2.Geeft steam van te voren aan of mijn computer de game wel aan kan?

Nou dat waren ze ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden...

Btw: Is dit wel het goede sub fora?

Mvg:xoex23

Link to comment
Delen op andere websites

1.Kan ik met mijn account games ook op andere computers toch mij (gekochte?) games spelen?

Elke game die je bij Steam koopt, kan je op elke computer spelen als je daarop bij Steam inlogt. Je zult de game dan wel opnieuw moeten downloaden. Daarnaast kan je maar met je Steam-account maar op één computer ingelogd zijn.

2.Geeft steam van te voren aan of mijn computer de game wel aan kan?

Ik heb dat nog nooit meegemaakt, dus dat zal nog steeds je eigen verantwoordelijkheid zijn. Natuurlijk kan je het ook altijd hier vragen als je twijfelt. :)

Btw: Is dit wel het goede sub fora?

Dit kan inderdaad prima in Software. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ja, je kan het op een andere PC spelen, maar dat moet je wel de games nog downloaden.

2. Nee, dat kan niet Je hebt wel andere programma's die dat laten zien of je kan Flitskikkers Infotool gebruiken: Infotool.

En dit is inderdaad het goede subforum. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een toevoeging op vraag 1: Als bv je vriend Steam + *spel* heeft, en je logt in op jou steam op zijn pc, hoef je het *spel* niet opnieuw te downloaden. Hij gebruikt dan het *spel* wat al op die pc staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een toevoeging op vraag 1: Als bv je vriend Steam + *spel* heeft, en je logt in op jou steam op zijn pc, hoef je het *spel* niet opnieuw te downloaden. Hij gebruikt dan het *spel* wat al op die pc staat.

Maar als het spel geen "Cloud Synchronisatie" heeft, kan je dus niet je saves op een andere computer openen (tenzij je ze handmatig overzet). Er zijn op dit moment nog maar een beperkt aantal spellen die dit ondersteund.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij controleert wel je hardware, want ik weet nog dat ik een paar jaar geleden Half-Life 2 wou installeren, en toen gaf hij de vrolijke mededeling dat mijn computer te langzaam zou zijn. Complete lulkoek, want hij deed het gewoon heerlijk, maar dan nog.

Het is altijd beter om gewoon aan mensen te vragen of hij werkt of niet, software heeft namelijk niet altijd gelijk :puh: (al is die van Flitskikker wel beter dan de meesten)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij controleert wel je hardware, want ik weet nog dat ik een paar jaar geleden Half-Life 2 wou installeren, en toen gaf hij de vrolijke mededeling dat mijn computer te langzaam zou zijn. Complete lulkoek, want hij deed het gewoon heerlijk, maar dan nog.

Steam checkt sowieso je hardware om te zien wat voor spul Steam gebruikers over het algemeen hebben, om de zoveel tijd brengen ze ook een rapport uit waarin je kunt zien wat het overgrote deel van Steam gebruikers heeft qua schermresolutie, videokaart, meest geïnstalleerde programma ect. :puh: Best leuk om aan te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...