BrammetjeBont Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Hallo, ik ben al een tijdje met gta:sa bezig. IK heb het nu voor 45% uitgespeeld... Maar mijn respect is nogsteeds heel laag! toen ik save games van andere mensen aan het spelen was(die maar op 20% waren) ,hadden vaak veel meer respect dan ik! weet iemand hoe dit kan? heeft iemand andres dit ook? Dit is een screenie van mijn stats.. ik ben dus op 45% en dit is mijn respect... :blink: :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ik geef je wat tips om het te verhogen: Sommige kleren geven je wat respect, vooral de rockstar hoody (zoiets) Agenten killen (gaat langzaam omhoog) Gang Territories overnemen. Vol muscle krijgen. (heb je al) Verder weet ik niet meer, veel geluk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Hallo,ik ben al een tijdje met gta:sa bezig. IK heb het nu voor 45% uitgespeeld... Maar mijn respect is nogsteeds heel laag! toen ik save games van andere mensen aan het spelen was(die maar op 20% waren) ,hadden vaak veel meer respect dan ik! weet iemand hoe dit kan? heeft iemand andres dit ook? Dit is een screenie van mijn stats.. ik ben dus op 45% en dit is mijn respect... :blink: :blink: :blink: waarschijnlijk hadden die andere mensen dan de respectcode gebruikt of ze hadden in lossantos veel gangwars gedaan. maak je maar geen zorge, hij stijgt wanneer je verderkomt in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ik geef je wat tips om het te verhogen:Sommige kleren geven je wat respect, vooral de rockstar hoody (zoiets) Agenten killen (gaat langzaam omhoog) Gang Territories overnemen. Vol muscle krijgen. (heb je al) Verder weet ik niet meer, veel geluk Van kleren krijg je geen respect meer, dit staat in dit topic. Er staat: Kleren kopen die Groen zijn Gevolg: Over de balk gesmeten geld En van een R* trui krijg je ook niet meer respect. Je kan ook respect krijgen door missies uit de verhaallijn te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Het staat in de walktrough, trouwens ik heb die topic ook gelezen. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...inhoud=clothing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Kleren kopen die Groen zijnGevolg: Over de balk gesmeten geld Dat is eerder een mening dan een feit hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Kleren kopen die Groen zijnGevolg: Over de balk gesmeten geld Dat is eerder een mening dan een feit hoor.. Off Topic: Zijn dit allemaal meningen? (Komt allemaal uit hetzelfde topic) Proberen basketbal te spelen met een Jetpack Gevolg: Spel loopt vast Voor een Tram of Trein gaan staan Gevolg: Je sterft langzaam Proberen 12 maaltijden achter elkaar te eten Gevolg: Je verliest al het vet dat je zojuist binnenkreeg Kleren kopen die Groen zijn Gevolg: Over de balk gesmeten geld Vriendin vermoorden Gevolg: Je kan haar niet meer daten Meer dan 4 auto's in een garage zetten Gevolg: Vergroot de kans dat je ze allemaal kwijtraakt Mensen neerslaan/schieten in een bar Gevolg: Kan de Bar Glitch veroorzaken, die ervoorzorgt dat je niet meer kan poolen. Je game in Mad Dogg's Mansion saven Gevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) Bewerkt: 7 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Kleren kopen die Groen zijnGevolg: Over de balk gesmeten geld Dat is eerder een mening dan een feit hoor.. Off Topic: Zijn dit allemaal meningen? (Komt allemaal uit hetzelfde topic) Proberen basketbal te spelen met een Jetpack Gevolg: Spel loopt vast Voor een Tram of Trein gaan staan Gevolg: Je sterft langzaam Proberen 12 maaltijden achter elkaar te eten Gevolg: Je verliest al het vet dat je zojuist binnenkreeg Kleren kopen die Groen zijn Gevolg: Over de balk gesmeten geld Vriendin vermoorden Gevolg: Je kan haar niet meer daten Meer dan 4 auto's in een garage zetten Gevolg: Vergroot de kans dat je ze allemaal kwijtraakt Mensen neerslaan/schieten in een bar Gevolg: Kan de Bar Glitch veroorzaken, die ervoorzorgt dat je niet meer kan poolen. Je game in Mad Dogg's Mansion saven Gevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) hij bedoelde dus dat als je de kleding toch mooi vind maar geen respect geeft dan niet meteen over de balk gesmete geld hoeft te zijn ontopic gebieden overnemen werkt het effectiefste voor respect te krijgen en verder zal je idd naarmate het verhaal (hoe verder je in het spel komt) meer en meer respect krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 alle tags overspuiten levert ook respect op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 @SayHello! Ik bedoel daarmee dat het echt bar weinig respect geeft. Alleen je homies zeggen dat ze het mooi vinden, maar daar heb je niks aan .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Zelf heb ik volle respect. Ik dacht ook van;Nou nou dat schiet niet echt op dat respect gedoe! Maar als je alle missies uit hebt gespeelt en veel gang terretories hebt overgenomen ben je al een stuk verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrammetjeBont Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) ok tnx allemaal! maar toch vind ik het raar!ik ben bij die screeni in las venturas! Bewerkt: 9 juli 2005 door BrammetjeBont Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Je krijgt ook meer respect als je politie neerknalt. Maar als je weer terugkomt in LS en je gaat die hoods weer overnemen dan krijg je suuperveel respect. Zo zit hij binnen een mum van tijd weer vol. De respect-bar dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Bij mij is respect helemaal vol gekomen om andere gangs uit te roeien , dus hun plek veroveren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 kan je altijd gangwars doen of pas na end of the line of in die buurt ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.