Flame^ Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 kan je altijd gangwars doen of pas na end of the line of in die buurt ongeveer Na de missie: Doberman kan je gang wars doen. Daarna bij de missie: Badlands verdwijnen al je gebieden. Pas nadat je Home Coming hebt gedaan kan je weer Gang wars doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 kan je altijd gangwars doen of pas na end of the line of in die buurt ongeveer Je kan na een missie in los santos ganwars doen maar als je missie's op het platteland moet doen dan is alle kleuren ook weg op de radar en dan kan het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 of je typt gewoon elke keer als je je savegame load Worshipme intypen heb je meteen vol respect ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TackleBerry Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb gewoon vijandelijke gangs uitgeroeid en altijd dekking zoeken schieten politie afschieten en dan gewoon op alle politie en ballas/vagos schieten die je ziet ik zat nog in los santos en mijn respect was al 3/4 vol :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.