Jump to content

MISSIE BIJ DE IJSFABRIEK!!9


gta-sa-vc

Recommended Posts

Zet eerst Caps-Lock a.u.b. uit, dat is erg storend.

De ijsfabriek-missie is Distribution, je moet éérst de IJsfabriek kopen, dat wist je denk ik al. Na de intro moet je in de Mr Whoopee stappen, die al klaarstaat, als je erin stapt, zal het scherm even zwart worden, na een stel instructies zal de missie starten, je moet ijsjes verkopen, je kunt er netzoveel verkopen als je wilt, maar 50 in één rit is het minimale om de IJsjesfabriek te completen, je hebt 3 gebieden waar je dit het beste kunt doen omdat het ijsjesverkopen een paar nadelen heeft:

  1. Lokale gangs zullen het níét tolereren (géén Little Haïti, Little Havana, Prawn Island en Noord-Vice Point).
  2. Bij elke 4 ijsjes die je verkoopt zul je 1 ster wanted level krijgen, deze gaat wel weer weg, maar pas op dat je er niet nóg 4 verkoopt, want dan heb je 2 sterren en die gaan níét zomaar weg.
  3. De Mr Whoopee heeft maar een maximum snelheid van 145 km/h, en politie-auto's hebben dat op de 200 km/h liggen, makkelijk ontsnappen lukt dus ook niet.

De plekken waar je het het beste kunt doen zijn daarom de volgende:

  1. VicePort, hier lopen weinig polities en al helemaal geen gangs(ters), én er zit een Pay 'N' Spray in de buurt, of zelfs 2 als je de Spray 'N' Go bij Sunshine meerekend.
  2. Het strand, hier lopen véél klanten, jammer genoeg óók polities, rij dus meteen weg als de eerste ster gaat knipperen, op het strand lopen óók geen gangs(ters).
  3. De brug van Little Havana naar Ocean Beach, hier lopen bijna of geen polities, geen gangs(ters) en er lopen wél veel klanten, de andere brug zou je misschien ook denken, maar daar zit een vangrail tussen de weg en het voetpad, vandaar díé dus níét.

Verder kan ik je niet helpen, ik denk dat je hem zo wel kunt halen.!

Link to comment
Delen op andere websites

ja kej srry :D maruh...bedankt he...ik had nog een vraag over de autos die ik meot vinden voor de missies bij sunshine.... wat zijn de beste plekken om die te zoeken?? ik moet er n0g 2: dat zijn de rancher en de landstalker!! plz help!!

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de walkthrough heeft hij (nog) niks, daar staat alleen maar welke hij moet pakken, en daar staan nog de verkeerde ook, ik heb de goedel ijst met een verklaring erbij al opgestuurd, die moet BT alleen nog plaatsen. De Landstalker staat idd op Starfish Island bij het huis uit de missie Naval Engagement, de Rancher heeft geen vaste plek, rijdt overal en nergens rond.

Link to comment
Delen op andere websites

ja kej srry :D maruh...bedankt he...ik had nog een vraag over de autos die ik meot vinden voor de missies bij sunshine.... wat zijn de beste plekken om die te zoeken?? ik moet er n0g 2: dat zijn de rancher en de landstalker!! plz help!!

ge moet bij sunshe cars moet ge carspawner downlaoden op www.gtagames.nl dan kunt ge kiezen welke auto ge krijgt :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

ja kej srry :D maruh...bedankt he...ik had nog een vraag over de autos die ik meot vinden voor de missies bij sunshine.... wat zijn de beste plekken om die te zoeken?? ik moet er n0g 2: dat zijn de rancher en de landstalker!! plz help!!

ge moet bij sunshe cars moet ge carspawner downlaoden op www.gtagames.nl dan kunt ge kiezen welke auto ge krijgt :ph34r:

Wie is ge? Any way, lees Baffies bericht even door dat helpt ook!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, zit even niet zo onzinnig te doen, wat heeft dat er nu mee te maken, je stelt eerst een vraag over de ijsjesfabriek, waar al weet ik niet hoeveel topics over zijn, je hebt geluk dat de moderator op kamp is, anders had je waarschijnlijk al een warn te pakken, vervolgens ga je offtopic door over de importmissie te beginnen, en dan helpen we je daar óók mee, terwijl dat helemaal niet hoeft omdat je offtopic ga, en dan komt er nog eens bij dat je geweldig belachelijk nederlands typt, óf het is een andere taal die er niet op lijkt. En nu ineens: Bij de mall in Washington staan er 3 ranchers, nou gefeliciteerd, pak er één en zet hem in de garage. En dus hoef je dat híér niet te gaan melden als je soms dacht dat het wél moest. Denk even normaal na. Sorry als dit beledigend klinkt, maar als je zo doorga maak je er in íéder geval geen vrienden mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is helemaal niet zo, bij de Mall in washington staan altijd weer verschillende wagens, daar kan elke willekeurige auto die in VC rondrijdt zijn, dat het nu toevallig een keer de Rancer is, hoeft niet te zeggen dat het altijd zo is, misschien ben ik in m'n vorige post een beetje te ver gegaan, maar zulke dingen gebeuren hier zó vaak, dat je het wel een keer een beetje zat wordt begrijp je?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...