gta michael Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Uitgever: Nintendo Genre: Race Platforms: Nintendo 3DS Aantal spelers: ? Release Date: 2 December 2011 ------------------------------------ ----------------------------------------------------------------------- Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Mario kart blijft altijd hetzelfde, alleen word er wat nieuwe mogelijkheden op gepleurt Reageren
GolfG60 Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Geplaatst: 6 januari 2012 Jeetje, met welke kartelschaar hebben ze dat uitgeknipt? Nja, opzicht blijf ik erbij, originele Mario Kart blijft het beste Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Ik zie ook geen vooruitgang in de graphics Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Ik heb helaas (nog) geen Nintendo 3DS, dus voorlopig ook geen Mario Kart 7. Al lijkt mij het wel weer een leuk spel waaraan ik uren zou kunnen besteden. Ik heb enkel m'n twijfels over de cockpitcamera en of dat het spel wel leuk houdt. Al vermoed ik dat de cockpitcamera een optioneel camera-standpunt is, dus dan maakt het ook vrij weinig uit. Reageren
gta michael Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 ik ben dan wel de topic starter, maar ook ik vind dat het spel niet helemaal 100% is. er zijn nog veel minpuntjes. http://games.blog.nl/nintendo/2011/12/29/over-die-maka-wuhu-glitch-in-mario-kart-7-valsspelen-op-wuhu-eiland-2 Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Mario Kart 7 vind ik de beste Mario Kart tot nu toe, in dit deel van de serie zitten de meeste parcoursen. 16 uit alle vorige delen en ook nog eens 16 nieuwe parcoursen, met toevoegingen als vliegen en onder water rijden kun je de ritjes ook afwisselen en zo je tegenstanders af snijden. Het 3D effect is ook erg leuk gedaan, dat heeft echt een toegevoegde waarde in Mario Kart 7. Alleen de personages die je op 150 CC vrijspeeld vind ik een minpunt aan deze game, helaas zit er geen Waluigi in. Wat ik erg jammer vind, dat is mijn favoriete Mario personage. Kortom, top game! Zeker 50 euro waard wat mij betreft. Reageren
myron.b Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Geplaatst: 15 januari 2012 Mij lijkt deze Mario Kart wel leuk. Ik vind het leuk dat er weer nieuwe parcours in zitten.(dan kan je die weer ontdekken) En je kan onder water rijden en vliegen. Het 3D effect lijkt me ook cool. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Geplaatst: 15 januari 2012 (bewerkt) Ik ga hem waarschijnlijk ff met een emulator testen. Bewerkt: 15 januari 2012 door BiglifeRPG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.