Jump to content

Zwarte strepen op m'n scherm


Shotyoudie

Recommended Posts

Het ligt blijkbaar aan m'n scherm, op printscreen is niks te zien.

Probeer mijn mogelijkheden eens, dan weet je het zeker ;)

Bedankt, want nu heb ik de kabels omgewisseld en zie ik het op m'n andere scherm. :duh:Ik denk dat het aan de kabel ligt omdat deze helemaal schuin getrokken is. Er is ook stuk van het plastic is afgebroken. Dus ik zal straks even kijken of ik een andere kabel kan vinden zodat ik dat ook nog even kan proberen. Stom, het kan helemaal niet aan de kabel liggen. Het ander scherm heeft natuurlijk een andere kabel. :cab:

Dus nu kan het alleen aan mijn videokaart liggen ? Waarschijnlijk aan de DVI connectors omdat deze beetje krom getrokken zijn :7

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt blijkbaar aan m'n scherm, op printscreen is niks te zien.

Probeer mijn mogelijkheden eens, dan weet je het zeker ;)

Bedankt, want nu heb ik de kabels omgewisseld en zie ik het op m'n andere scherm. :duh:Ik denk dat het aan de kabel ligt omdat deze helemaal schuin getrokken is. Er is ook stuk van het plastic is afgebroken. Dus ik zal straks even kijken of ik een andere kabel kan vinden zodat ik dat ook nog even kan proberen. Stom, het kan helemaal niet aan de kabel liggen. Het ander scherm heeft natuurlijk een andere kabel. :cab:

Dus nu kan het alleen aan mijn videokaart liggen ? Waarschijnlijk aan de DVI connectors omdat deze beetje krom getrokken zijn :7

Heb je geen VGA aansluitingen ofzo? Zoja kun je een VGA-DVI converter gebruiken :puh:

Bewerkt: door DennOOOtje
Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt blijkbaar aan m'n scherm, op printscreen is niks te zien.

Probeer mijn mogelijkheden eens, dan weet je het zeker ;)

Bedankt, want nu heb ik de kabels omgewisseld en zie ik het op m'n andere scherm. :duh:Ik denk dat het aan de kabel ligt omdat deze helemaal schuin getrokken is. Er is ook stuk van het plastic is afgebroken. Dus ik zal straks even kijken of ik een andere kabel kan vinden zodat ik dat ook nog even kan proberen. Stom, het kan helemaal niet aan de kabel liggen. Het ander scherm heeft natuurlijk een andere kabel. :cab:

Dus nu kan het alleen aan mijn videokaart liggen ? Waarschijnlijk aan de DVI connectors omdat deze beetje krom getrokken zijn :7

Ben er wel bang voor dat het idd aan je videokaart ligt, misschien een random videokaart liggen waarmee je het kunt uittesten?

Link to comment
Delen op andere websites

Beeldschermen geven niet de vage fouten

Je videokaart die gaat er aan zou zeggen stress ze is lekker met 3d mark 2011 en kijk wat er gebeurt anders rma

En om zeker te zijn gebruik een laptop om je schermen te testen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 2x DVI 1x HDMI 1x Display Port in mijn videokaart zitten, bijde DVI's heb ik een converter naar VGA zitten omdat mijn schermen VGA zijn. Ik kan wel ff een andere videokaart erin doen maar gaat dat geen problemen geven met drivers ? Of als ik mijn normale kaart er weer terug in doe ?

EDIT: Het is een nVidia 8800GT.

@Msigamer: Het ligt niet aan het scherm, als ik ze omwissel heeft de andere scherm zwarte strepen :duh:

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...