Big-Bear Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ik wil mijn object gaan texturen, de laatste stap in de tutorial van wauzie, als ik alles doe, gaat t goed, todat het gedeelte van je textuur, openen met de bitmap, hierbij gebruik ik een andere, waarbij je ziet dat het een metaal texture is, maar dan krijg ik die niet op mijn object <_< wa doe ik fout? :huh: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Bedoel je dat je één vlak metaal texture wil en de andere hout? Zo ja dan moet je weer convert to editable poly doen en het vlak selecteren. Dan Assign To Selection doen. Bewerkt: 7 juli 2005 door snorege Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 boven default: 01 staat een bolletje en een floppy, daar moet je op drukken om de texture op je object te krijgen. Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 En je moet er van zijn verzekerd dat kubusje boven standaard is ingedrukt, anders is je textuur wit/grijs. P.s: Die blokjes naast ambient, diffuse en spectaculair moeten wit zijn.....anders wordt je textuur te donker in het spel. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Oja Wauzie in je tutorial stond iets over het roteren van textures: Dit werkt geloof ik niet, vandaar mijn vervolging op jou UWV tutorial. Maar die tutorial hebben jullie verwijdert !!!, volgens mij <_< Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) owke kga het proberen, alvast bedankt Het lukt nog steeds niet ik krijg hem er maar niet op, ik wil de texture Gradient erop krijgen allews aan geklikt wat jullie seggen maar nee, nog steeds niet erop Bewerkt: 8 juli 2005 door Big Bear Reageren
burpicane Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 heb je wel een object geselecteerd Reageren
burpicane Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 nou wat ik bedoel heb je wel een object geselecteerd :S zo moeilijk is dat toch niet :S :S: :S :S :S :S : S srry hoor ik word beetje gek van al die vragen van jou die eigenlijk nergens op slaan :ph34r: Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Maar die tutorial hebben jullie verwijdert !!!, volgens mij <_< Wij verwijderen nooit iets!!! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Het is me gelukt, stoer metalic look, bedankt voor de hulp Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Maar die tutorial hebben jullie verwijdert !!!, volgens mij <_< Wij verwijderen nooit iets!!! De link klopt volgens mij dan niet want ik kan er niet via de Master Tutorial List komen . Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Maar die tutorial hebben jullie verwijdert !!!, volgens mij <_< Wij verwijderen nooit iets!!! Zal ik maar even kijken, RTS heeft hem samengesmolten met de tutorial van Wauzie die vervolgens een moderator heeft verwijdert Dus ik zou het maar even nalopen, het is een beetje zonde want het is best een belangrijk deel van de UV map Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.