Jump to content

winxp plots niet meer herkend


IV4LIFE

Recommended Posts

Beste mede-gamers,

Vanmorgen heb ik via een bootable usb 2 IDE schijven geformatteerd. Om te voorkomen dat ik per ongeluk mijn windows schijf zou formatteren, had ik als voorzorgsmaatregel de sata-kabel er uit gehaald. Harde schijven geformatteerd, eruit gehaald, kabels erin, bootdisk priority wijzigen... Maar toen ik toen windows weer wilde hervatten, kreeg ik een bluescreen dat nog geen halve seconde bleef staan. ik heb het nog een keer geprobeerd met mijn 2e schijf als 1st boot device, maar weer een blue screen. Toen heb ik tijdens het hervatten op F8 gedrukt om windows opnieuw te starten maar dan krijg ik een zwart scherm waar niets mee gebeurt.

Weet iemand misschien zo snel hoe ik dit kan oplossen?

Heel erg bedankt alvast!

P.S. wat ik al geprobeerd heb:

boot-disk priority wijzigen

optimized setting, daarna de xp hdd bovenaan en een keer met de backup hdd bovenaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Start ie wel op met een windows cd?

Misschien stond je bootmanager wel op een van die schijven en heb je die gewiped.

Sorry sorry sorry sorry! Ik heb het onderhand opgelost: plotseling lukte het om in de veilige modus op te starten en toen werkte hij weer. Blijf het wel raar vinden.

Alsnog bedankt voor je reactie!

Vraag kan dus gesloten worden :slotje:

Bewerkt: door IV4LIFE
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...