gangsterboyyasin11 Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 ik vind veel dingen die ik niet zie staan nou ja weinig dan voor mij maar als je de malibu club koopt kan je links van de dansvloer een groep zien die volgens mij gebaseerd is op de village people bekend van de nummer YMCA de naam is beter onbekend en er zit in de groep eigenlijk een indiaan bij maar omdat er geen is in het spel is het door iets vervangen >>> Door Jacky-2007: Gtaforum.nl verhuisservice: Verhuisd van GTA Vice City naar het WikiGTA forum. Tevens topictitel even verduidelijkt.<<< Reageren
Jarno91 Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 (bewerkt) Een easter egg is een grap wat de makers verstopt hebben in het spel. Om het te vinden moet je dus goed zoeken. Daarom heet het dus ook een easter egg (paas ei) Dat die mensen daar dansen is geen easter egg maar gewoon een van de vele grappen van R* en je hoeft er ook niet voor te zoeken Bewerkt: 7 januari 2012 door Jarno91 Reageren
gangsterboyyasin11 Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Een easter egg is een grap wat de makers verstopt hebben in het spel. Om het te vinden moet je dus goed zoeken. Daarom heet het dus ook een easter egg (paas ei) Dat die mensen daar dansen is geen easter egg maar gewoon een van de vele grappen van R* en je hoeft er ook niet voor te zoeken ik had het over gebaseerde zang groepen en ik weet wat het betekend ik ben niet 1 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Op deze pagina zijn niet alleen alle easter eggs uit GTA Vice City te vinden, maar ook allerlei andere grappige feiten uit het spel zoals bugs of verwijzingen. Dit neemt wel zo'n beetje de discussie weg of het op deze pagina past of niet, het zou er in principe wel op passen. Ligt er alleen aan hoe voor de hand liggend de verwijzing is naar de muziek groep "The Village People" waar je op doelt. Die beoordeling zou een VC-expert eens moeten maken. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 Het is inderdaad een parodie op The Village People. Dat was al op WikiGTA te vinden, meer specifiek op de pagina over de Malibu Club. Ik meen me trouwens te herinneren dat het groepje dansers op het podium er altijd staat, dus ook voor dat je het bedrijf koopt. Ik, of een andere WikiGTA-medewerker zal de Easter Eggs pagina binnenkort aanvullen. Reageren
gangsterboyyasin11 Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Het is inderdaad een parodie op The Village People. Dat was al op WikiGTA te vinden, meer specifiek op de pagina over de Malibu Club. Ik meen me trouwens te herinneren dat het groepje dansers op het podium er altijd staat, dus ook voor dat je het bedrijf koopt. Ik, of een andere WikiGTA-medewerker zal de Easter Eggs pagina binnenkort aanvullen. Ja maar moeten ze dan niet op easter eggs zetten eigenlijk is het een namaak alle namaak staan daarop Reageren
Svenie Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 En nu in een verstaanbaar Nederlands? Zoals Hanneswasco zei, zal hij of een andere WikiGTA medewerker de Easter Egg pagina van GTA Vice City binnenkort bijwerken. Nog even geduld dus. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 De Easter Egg staat er vanaf heden bij. Reageren
gangsterboyyasin11 Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Er is nog geen verandering Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 Er is nog geen verandering Jawel. Op >>deze pagina<< staat de easter egg, als 7e van onderen. Reageren
gangsterboyyasin11 Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Er is nog geen verandering Jawel. Op >>deze pagina<< staat de easter egg, als 7e van onderen. srry ik had het niet gezien is best klein man ik wil ook schrijven op wikigta ik kan niet alles vragen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.