Jump to content

Spel wil niet starten na installatie trainer


MichaelV

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb al een hele tijd GTA IV (EFLC)

Ik heb hem sinds eergisteren uitgespeeld, totdat ik hem (perongeluk) opsloeg terwijl de Simple Native Trainer nog aanstond.

Dus hij deed het niet meer.

Nou probeer ik hem vandaag al de hele dag aan de praat te krijgen (na een paar keer herinstalleren)

Maar zodra ik de Simple Native Trainer erin zet, start hij niet op. Ik krijg wel dat schermpje van Social Club e.d

Ik start hem ook als administrator, maar dat maakt weinig uit.

Mijn PC kan GTA4 aan, daar ligt het ook niet aan. Ik ben de draad kwijt, ik heb versie 1.100.

Patches wil hij ook niet installeren, dan krijg ik ook foutmeldingen :S

Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens een andere Asiloader, mijn GTA wou ook niet meer opstaren. Maar na lang zoeken vond ik deze en het werkte : http://alexander.sannybuilder.com/Files/IVAsiLoader.rar

Plaats hem in je folder van je GTA :)

succes :tu:

Nee er gebeurt nog niks :(

Heeft er ook niet mee te maken met het feit dat ik alleen Episodes From Liberty City heb geinstalleerd?

Wat in pricipe weinig zou uitmaken, want zo had ik het de vorige keren ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het spel nog eens te verwijderen, dan een grondige schoonmaak te doen met CCleaner en dan EFLC eens te installeren op een andere plaats. Dus inplaats van C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC doe je dit bijvoorbeeld op C:\Program Files\Rockstar Games\Episodes. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het spel nog eens te verwijderen, dan een grondige schoonmaak te doen met CCleaner en dan EFLC eens te installeren op een andere plaats. Dus inplaats van C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC doe je dit bijvoorbeeld op C:\Program Files\Rockstar Games\Episodes. Succes!

Ik zal het proberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doet het! :D

De enige reden was, dat ik het spel onder het inloggen moest updaten, voorheen wou dat niet. Maar dit keer installeerde de update wel.

Dus ik kan het spel spelen en de trainer gebruiken :D

Bewerkt: door MichaelV
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...