Jump to content

wat vragen van een beginneling


taya22

Recommended Posts

Ik speel sinds een week GTA SA. Superspel, grote wereld zeg!

Hoe kan ik aan geld komen om wapens te kopen?

Klopt het dat ik dat kan doen door auto's te verkopen?

Maar waar moet ik dan zijn? Ik ben echt totaal de weg kwijt in Los Santos.

Wat kan ik allemaal tussen de missies door doen? Ik steel nu alleen maar auto's en verken de stad een beetje, maar volgens mij moet er meer te doen zijn in het spel.

Ik ben nu bij de missie Break Thru. Tenminste, ik dacht dat ie zo heette. Het is een missie waarbij ik de vijand moet volgen als ze de lunch verstoren. Een van de eerste, maar hij is best lastig.

Hoe kan ik met de trein mee? Of kan dat nog niet?

Waar kan ik wapens kopen?

Wat zijn nog meer leuke plekken? En waar in dit forum kan ik antwoord vinden op dit soort vragen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik aan geld komen om wapens te kopen?

Je kan geld verdienen door missies te voltooien,of om submissies te doen.

Wat kan ik allemaal tussen de missies door doen? Ik steel nu alleen maar auto's en verken de stad een beetje, maar volgens mij moet er meer te doen zijn in het spel.
Naast de verhaallijn zijn er allerlei andere dingen te doen in het spel. Voorbeelden van mogelijkheden die in GTA Vice City al aanwezig waren maar in dit spel beter uitgewerkt zijn, zijn het wisselen van kleding, de schietbaan van Ammu-Nation, de verschillende collectables en de importgarage. Ook bevat deze GTA veel meer wapens en voertuigen. Zo heeft GTA San Andreas een grote variëteit aan luchtvoertuigen.

Nieuwe mogelijkheden zijn onder andere de vriendinnen die CJ er op na kan houden, de scholen zoals de rijschool, de modshops om je auto aan te passen en de vele zijmissies zoals Pimping, Burglar en Trucking.

Waar kan ik wapens kopen?

Je kan wapens kopen bij de Ammu-Nation.

Die gaat open naar de missie Doberman

De rest weet ik ook niet.

Misschien vind je het op WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de overige vragen beantwoorden. ;)

Klopt het dat ik dat kan doen door auto's te verkopen?

Maar waar moet ik dan zijn? Ik ben echt totaal de weg kwijt in Los Santos.

Je kan geen auto's kopen. Een submissie die later wel beschikbaar komt in San Fierro (De tweede stad waar je komt) is import/export. (Klik op de link voor meer informatie.)

Hoe kan ik met de trein mee? Of kan dat nog niet?

Je kan inderdaad met de trein reizen, maar dit blijft beperkt tot de gebieden die je hebt vrijgespeeld. Dus als je nog niet naar San Fierro kunt, kan je daar ook niet met de trein komen.

Wat zijn nog meer leuke plekken? En waar in dit forum kan ik antwoord vinden op dit soort vragen?

Het is wel de bedoeling dat je San Andreas zelf verkend. Door missies kom je steeds op verschillende plekken, dus je ontdekt stukje bij beetje steeds een gebied.

Algemene vragen over GTA: San Andreas kan je in het SA: General forum stellen. Het forum SA: Missie Hulp is bedoelt voor vragen over missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd deed om geld te verdienen is de Firefighter missies te spelen. Pesoonlijk vind ik die relatief makkelijk, je bent er snel klaar mee, het levert veel geld op en je wordt vuurbestendig. Ik denk dat de missie die je nu speelt 'Drive By' heet. Als tip geef ik je de auto proberen klem te rijden, dan kunnen de anderen hem makkelijk kapot schieten.

Nog veel plezier met SA spelen, het is echt een fantastische storyline en een mooie map.

Ik wist trouwens niet dat je met de trein kon meereizen, weer iets nieuws geleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...