Jump to content

MTA Vragen

Cabyon

Recommended Posts

Hallo beste! Ik ga mij ook eens in MTA verdiepen.

Nu zat ik eens te neuzen, en ik had een vraag. Hoe enable je de race mode? Hoe zorg je ervoor dat zoveel auto's vanaf die plek starten, en zoveel ronde's gaan rijden?

Groetjes,

Cab

Delen op andere websites

Uhm , je kunt de gamemode inschakelen door in te loggen als admin , en dan te klikken op P. ( Admin panel ).

Je kunt de aantal ronde's instellen DMV de editor. ( Je kunt daar ook de spawn locaties veranderen trouwens, spawn locatie = de start plek ).

Als je in de editor bent klik je op openen en dan klik je de gewenste map aan. Je kunt ook eigen race's maken :Y

Als je dat wil moet je klikken op:

1. New Map

2. Editor_Definitions.png Dit icon en dan gamemode "race" toevoegen.

3. Je kunt dan links onder scrollen en dan kun je die race spullen spawnen.

4. Als je klaar bent niet te vergeten op te slaan als race gamemode :Y

Succes.

Bewerkt: door Davedavy
Delen op andere websites

Uhm , je kunt de gamemode inschakelen door in te loggen als admin , en dan te klikken op P. ( Admin panel ).

Of je doet gewoon "/start race" ik denk dat dat wat makkelijker is. Het admin panel is trouwens een standaard resource dat door vele servers word gebruikt en erg handig is. Op je 2de vraag dit kan je regelen door bv checkpoints voor de spelers en als je bots bedoeld zal je het bij elke map moeten scripten of het lukt je om een script te schrijven dat dit automatisch doet (line of sight kan wonderen doen).

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...