Gta Ripper Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 (bewerkt) Joepie, een nieuw design! Ik upload hem zometeen in mijn PSD topic. Ik heb deze keer in elke layer van mijn PSD gezet wat ik ongeveer heb gedaan, zodat de PSD als een soort mini tutorial gebruikt kan worden! Veel succes er mee. Zonder tekst Bewerkt: 8 januari 2012 door Gta Ripper Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Absurde stijl Joey! De sig is opzich erg netjes, het is gewoon ruimtelijk erg mooi, alhoewel ik de plaatsing van je stock niet begrijp. De effecten zijn goed, vooral die roze lichtstraal is leuk gedaan. Enig minpuntje is je tekst, doe dat eens anders, of laat het weg. Zou het veel mooier maken. Maar goed Joey, KUT(GW) ! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Absurde stijl Joey! De sig is opzich erg netjes, het is gewoon ruimtelijk erg mooi, alhoewel ik de plaatsing van je stock niet begrijp. De effecten zijn goed, vooral die roze lichtstraal is leuk gedaan. Enig minpuntje is je tekst, doe dat eens anders, of laat het weg. Zou het veel mooier maken. Maar goed Joey, KUT(GW) ! Ik heb onder dat jij aan het posten was een versie zonder tekst er bij gedaan. Ik heb trouwens met de plaatsing de regel van derden gebruikt waardoor het design iets professioneler oogt. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Absurde stijl Joey! De sig is opzich erg netjes, het is gewoon ruimtelijk erg mooi, alhoewel ik de plaatsing van je stock niet begrijp. De effecten zijn goed, vooral die roze lichtstraal is leuk gedaan. Enig minpuntje is je tekst, doe dat eens anders, of laat het weg. Zou het veel mooier maken. Maar goed Joey, KUT(GW) ! Ik heb onder dat jij aan het posten was een versie zonder tekst er bij gedaan. Ik heb trouwens met de plaatsing de regel van derden gebruikt waardoor het design iets professioneler oogt. Zonder tekst oogt toch mooier imo Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Zonder tekst oogt toch mooier imo Ik had het met de plaatsing over de plaatsing van de stock, niet de tekst! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.