Jump to content

Firefox Laden van pagina's


Wazuup

Recommended Posts

Beste mensen,

Na het installeren en gebruiken van Privacy Eraser Pro, een programma dat alle browser troep enzo verwijderd, waarbij maar liefst 1gb aan tijdelijke bestanden is opgeruimd, doet mijn firefox raar. Het laden van pagina's gaat niet meer zoals gewenst. De layout is compleet naar de haaien, alleen tekst en plaatjes laden nog en dan wel zo dat alles onder elkaar staat. Dit is echter niet zo als ik in privenavigatie surf. Wie helpt mij uit de brand en heeft de gouden tip om dit op te lossen?

Bvd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou zeker kunnen echter voegt het niet veel toe. Het gaat erom dat het lijkt alsof firefox de sites die ik al bezocht had voordat ik die Eraser heb laten werken niet meer correct laad omdat hij er vanuit gaat dat de layout van de site al eerder is geladen en is opgeslagen terwijl dit dus opgeruimd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je firefox cache legen, op de manier zoals het hoort: Extra -> Recente Geschiedenis wissen, en dan "Alles" selecteren en opruimen.

Als dat niet werkt, ligt het misschien aan een Plugin. Maar dan is het makkelijker om de browser opnieuw te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...