Jump to content

Maxtor harde schijf verschijnt nergens.


DENNUSZ

Recommended Posts

ik heb hier een externe hardeschijf, aan de voeding gelegd en de firewire en allekabels zitten waar ze moeten zitten, maar in welke USB poort ik ook die kabel doe, nergens komt een melding dat er iets is ingeplugd, ik heb er wel een andere voeding aan zitten want de andere voedingsdingetjes pasten er niet in.. maar dat zou toch geen probleem moeten opleveren? aangezien de hardeschijf wel een groenlampje krijgt dat die aangaat..

Bewerkt: door DENNUSZ
Link to comment
Delen op andere websites

^ja het stukje wat ik in de laptop moet doen is USB en het stukje dat je in de schijfmoet doen is geloof ik firewire kabel, teminste het is zo'n vierkant dingetje

en ik gebruik Windows 7 Homepremium.. ik heb de schijf ook op mn iMac (OS X 10.7 lion dus) geprobeerd maar daar doet die het ook niet..

Link to comment
Delen op andere websites

^ Het groene lampje gaat wel aan en je hoort hem heeel zachtjes ruisen, maar dan doet die nog niks.

[OPGELOST] ik had toch de verkeerde voeding, de voeding die die had was te laag.

Bewerkt: door DENNUSZ
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...