Jump to content

Ik heb de qr code gescand maar het lukt niet op me ipad2?

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry dat ik nog een topic aanmaak Maar hier komt ie...

Ik woude dus die ene mod downloaden voor me ipad2 dat het betere effects geeft maar ik heb de qr code op me ipad2 Ge-installeerd. En toen heb ik die qr code laten scannen op me andere laptob maar mijn ipad2 gaf een foutmelding: 'dit bestand kan niet gedownload worden op safari' hoe kan dat nou!? En bovendien heb ik er al helemaal geen echt verstand van mods.....laat staan die foutmelding..

Geplaatst:

Ik heb totaal geen verstand van modden op de iPad, maar je kan beter je vraag stellen in het III-era Modding Hulp forum stellen. Een antwoord op je vraag is denk ik nihil, want het modden van GTA III op de iPad is net nieuw. ;)

Geplaatst:

Ik heb totaal geen verstand van modden op de iPad, maar je kan beter je vraag stellen in het III-era Modding Hulp forum stellen. Een antwoord op je vraag is denk ik nihil, want het modden van GTA III op de iPad is net nieuw. ;)

Ohh jammer ;o mischien dat dit topic verplaatst kan worden naar modding forum? :-)

>>> Door NandroDavids: Dat kan! :)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...