Jump to content

Games laggen


BiglifeRPG

Recommended Posts

Virus, Worm, Trojan Horse?

Een antivirusscanner op volle kracht en op achtegrond?

Ik heb al een snelle scan uitgevoerd en die gaf 0 infectie's aan, ik zal hem vannacht aanlaten en een grondige scan laten uitvoeren.

Ik had 2 virussen en ik heb hem een opstartscan laten uitvoeren, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. :N

Als je op een pagina naar beneden of naar boven scrolt zie je ook dat hij 2 seconden soepel scrolt en dan weer 1 seconde schokt.

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de "bewerken" knop.<<<

Afhankelijk van het merk een virusscanner ziet de virusscanner vrijwel nooit alle virussen, wormen etc op de computer.

Maar misschien heb je een harde schijf met bad sectors.

Link to comment
Delen op andere websites

Virus, Worm, Trojan Horse?

Een antivirusscanner op volle kracht en op achtegrond?

Ik heb al een snelle scan uitgevoerd en die gaf 0 infectie's aan, ik zal hem vannacht aanlaten en een grondige scan laten uitvoeren.

Ik had 2 virussen en ik heb hem een opstartscan laten uitvoeren, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. :N

Als je op een pagina naar beneden of naar boven scrolt zie je ook dat hij 2 seconden soepel scrolt en dan weer 1 seconde schokt.

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de "bewerken" knop.<<<

Afhankelijk van het merk een virusscanner ziet de virusscanner vrijwel nooit alle virussen, wormen etc op de computer.

Maar misschien heb je een harde schijf met bad sectors.

Misschien een noob vraag: Wat zijn Bad Sectors?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een noob vraag: Wat zijn Bad Sectors?

Defecte sporen of defecte sectors op je harde schijf. En als je bad sectors heb moet je héél snel een ander harde schijf kopen. Want als je eenmaal bad sectors hebt begint je harde schijf te langzaam te sterven.

Vaak kan je bad sectors vinden met een programma. Ik heb helaas geen ervaring met het opzoeken van bad sectors

Maar gezien je processor is je laptop niet oud. Dus neem contact met de fabrikant van de laptop

Of nog beter, vertel je probleem op andere forums buiten gtaforum. Misschien heb je daar meer succes.

Misschien heb je helemaal geen bad sectors!

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een noob vraag: Wat zijn Bad Sectors?

Defecte sporen of defecte sectors op je harde schijf. En als je bad sectors heb moet je héél snel een ander harde schijf kopen. Want als je eenmaal bad sectors hebt begint je harde schijf te langzaam te sterven.

Vaak kan je bad sectors vinden met een programma. Ik heb helaas geen ervaring met het opzoeken van bad sectors

Maar gezien je processor is je laptop niet oud. Dus neem contact met de fabrikant van de laptop

Of nog beter, vertel je probleem op andere forums buiten gtaforum. Misschien heb je daar meer succes.

Misschien heb je helemaal geen bad sectors!

Volgensmij is het inderdaad geen Hardware probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ff iets verwijderd en opnieuw opgestart, het probleem lijkt opgelost :)

------

Het probleem is weer terug gekomen :(

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gebruik a.u.b in het vervolg de "bewerken" knop.<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je verwijdert?

Oh, en ga even naar Start -> in dat zoekbalkje typ je "msconfig" -> tabbalkje Opstarten -> Daar alles afvinken wat je onbelangrijk lijkt. Misschien heb je gewoon te veel achter grond rommel aan staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je verwijdert?

Oh, en ga even naar Start -> in dat zoekbalkje typ je "msconfig" -> tabbalkje Opstarten -> Daar alles afvinken wat je onbelangrijk lijkt. Misschien heb je gewoon te veel achter grond rommel aan staan.

Thanks :)

Het is weer opgelost :D, nu hopen dat het wegblijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...