kelwin Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 (bewerkt) Staat je laptop niet op één of andere zuinige energie stand o.i.d? Bewerkt: 9 januari 2012 door kelwin Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Staat je laptop niet op één of andere zuinige energie stand o.i.d? Nee hij staat altijd op High Performance / Hoge Prestaties. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Virus, Worm, Trojan Horse? Een antivirusscanner op volle kracht en op achtegrond? Ik heb al een snelle scan uitgevoerd en die gaf 0 infectie's aan, ik zal hem vannacht aanlaten en een grondige scan laten uitvoeren. Ik had 2 virussen en ik heb hem een opstartscan laten uitvoeren, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Als je op een pagina naar beneden of naar boven scrolt zie je ook dat hij 2 seconden soepel scrolt en dan weer 1 seconde schokt. >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de "bewerken" knop.<<< Afhankelijk van het merk een virusscanner ziet de virusscanner vrijwel nooit alle virussen, wormen etc op de computer. Maar misschien heb je een harde schijf met bad sectors. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Virus, Worm, Trojan Horse? Een antivirusscanner op volle kracht en op achtegrond? Ik heb al een snelle scan uitgevoerd en die gaf 0 infectie's aan, ik zal hem vannacht aanlaten en een grondige scan laten uitvoeren. Ik had 2 virussen en ik heb hem een opstartscan laten uitvoeren, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Als je op een pagina naar beneden of naar boven scrolt zie je ook dat hij 2 seconden soepel scrolt en dan weer 1 seconde schokt. >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de "bewerken" knop.<<< Afhankelijk van het merk een virusscanner ziet de virusscanner vrijwel nooit alle virussen, wormen etc op de computer. Maar misschien heb je een harde schijf met bad sectors. Misschien een noob vraag: Wat zijn Bad Sectors? Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 (bewerkt) Misschien een noob vraag: Wat zijn Bad Sectors? Defecte sporen of defecte sectors op je harde schijf. En als je bad sectors heb moet je héél snel een ander harde schijf kopen. Want als je eenmaal bad sectors hebt begint je harde schijf te langzaam te sterven. Vaak kan je bad sectors vinden met een programma. Ik heb helaas geen ervaring met het opzoeken van bad sectors Maar gezien je processor is je laptop niet oud. Dus neem contact met de fabrikant van de laptop Of nog beter, vertel je probleem op andere forums buiten gtaforum. Misschien heb je daar meer succes. Misschien heb je helemaal geen bad sectors! Bewerkt: 10 januari 2012 door T2own-Gamer Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Misschien een noob vraag: Wat zijn Bad Sectors? Defecte sporen of defecte sectors op je harde schijf. En als je bad sectors heb moet je héél snel een ander harde schijf kopen. Want als je eenmaal bad sectors hebt begint je harde schijf te langzaam te sterven. Vaak kan je bad sectors vinden met een programma. Ik heb helaas geen ervaring met het opzoeken van bad sectors Maar gezien je processor is je laptop niet oud. Dus neem contact met de fabrikant van de laptop Of nog beter, vertel je probleem op andere forums buiten gtaforum. Misschien heb je daar meer succes. Misschien heb je helemaal geen bad sectors! Volgensmij is het inderdaad geen Hardware probleem. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Volgensmij is het inderdaad geen Hardware probleem. Misschien drivers die conflicten geven of programma's die continue draaien. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 (bewerkt) Ik heb ff iets verwijderd en opnieuw opgestart, het probleem lijkt opgelost ------ Het probleem is weer terug gekomen >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gebruik a.u.b in het vervolg de "bewerken" knop.<<< Bewerkt: 11 januari 2012 door Megadreams Reageren
xoex23 Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Probeer de nieuwste direct x te instaleren.. Dat zou wel eens kunnen helpen Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Probeer de nieuwste direct x te instaleren.. Dat zou wel eens kunnen helpen Ik heb Direct X11 al. Reageren
Hayte Geplaatst: 13 januari 2012 Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Wat heb je verwijdert? Oh, en ga even naar Start -> in dat zoekbalkje typ je "msconfig" -> tabbalkje Opstarten -> Daar alles afvinken wat je onbelangrijk lijkt. Misschien heb je gewoon te veel achter grond rommel aan staan. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2012 Wat heb je verwijdert? Oh, en ga even naar Start -> in dat zoekbalkje typ je "msconfig" -> tabbalkje Opstarten -> Daar alles afvinken wat je onbelangrijk lijkt. Misschien heb je gewoon te veel achter grond rommel aan staan. Thanks Het is weer opgelost , nu hopen dat het wegblijft. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 15 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2012 Bump :$ Nee, het is niet opgelost TDU2 lagt elke 3 seconden. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 januari 2012 Rapport Geplaatst: 15 januari 2012 Download Malwarebytes' Anti-Malware en laat die een volledige scan uitvoeren. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 15 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2012 Download Malwarebytes' Anti-Malware en laat die een volledige scan uitvoeren. Ik heb windows al opnieuw geinstalleerd Is opgelost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.