Jump to content

Goeie Losse Microfoon.


MaxVito

Recommended Posts

Met speakers loop je altijd het risico op echo's. Als je een PC hebt die veel herrie maakt, dan kunnen je vrienden het horen als ruis. maar dit is vrijwel altijd minimaal

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Met speakers loop je altijd het risico op echo's. Als je een PC hebt die veel herrie maakt, dan kunnen je vrienden het horen als ruis. maar dit is vrijwel altijd minimaal

Daarom wil ik een goeie microfoon die een ruis-onderdrukking heeft...

@msigamer08 dat zoek ik niet. Zie in mijn openingspost wat ik bedoel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een geweldige microfoon van 13 euro, ook die van logitech die jij al stuurde, maar dan zwart en 3,5mm jack.

Ik heb hem van de mediamarkt, maar bij dixons enzo heb je hem dacht ik ook voor 13 euro.

En je kan met audio drivers ruisonderdrukking enzo uitzetten, dus als je dat ding voor je speakers zet en de microfoon naar jou gericht hebt, horen de anderen het geluid van je speakers amper.

Ik gebruik hem zelf in combinatie met een philips koptelefoon en hij werkt goed.

http://bit.ly/yDs6yI

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Dat knopje wat eraan zit is dat een mute knopje?

En wat is het verschil tussen deze van €13,- en die wat ik in mijn openingspost had gezet?

Het is inderdaad een mute knop, en het enige verschil wat ik weet is dat de van 25 euro USB is en deze niet, maar als je zo min mogelijk geld wil uitgeven zal ik die van 13 euro kiezen.

Ja, dat is een mute-knopje, altijd handig als je moeder onverwachts binnen komt :puh:

Zeker handig :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...