cooling Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Inmiddels voorelkaar om objecten te importeren uit een oud project (highway mod) dit is werkend getest op de Android versie. Lijkt me dus goed mogelijk om eigen objecten ingame te plaatsen. Nu had ik een idee om vice city naar de gta 3 engine te slepen. Who's in the game? In het fora "Modding HULP" zal ik een topic plaatsen met het idee en de vraag aan leden. Ben benieuwd!
BiglifeRPG Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Je wilt dus de Vice City map in GTA3 zetten?
Fezz Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 (bewerkt) Waarom zou je? De engine is hetzelfde. Vice City heeft alleen maar verbeteringen. Edit: Oh, op een iMobile ofzo. Bewerkt: 8 januari 2012 door Fezz
cooling Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Waarom zou je? De engine is hetzelfde. Vice City heeft alleen maar verbeteringen. Edit: Oh, op een iMobile ofzo. Goedeavond. Dit topic had niet verplaatst hoeven te worden. Graag dit fora sluiten. De modificatie is nog niet gestart. Interessen? graag naar het onderstaande fora. http://www.gtaforum.nl/topic/122847-android-gta-vc-to-gta-3-inschijven/
Puma Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Nouja, het forum ga ik niet sluiten, maar dit topic wel .
Recommended Posts