little_gangstar Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 jow dacht laat hem ff zien is tie vet of niet?? http://img200.imageshack.us/img_viewer_fra...otoauto27jb.jpg ga hem op de download datebase proberen te krijgen Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 He hij is echt hartstikke goed gelukt! Maar....dit is al het zoveelste topic die je aanmaakt voor een auto, als je nou in één topic al jouw gemaakte auto's zet (het is enkel maar een idee!) Reageren
little_gangstar Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 He hij is echt hartstikke goed gelukt!Maar....dit is al het zoveelste topic die je aanmaakt voor een auto, als je nou in één topic al jouw gemaakte auto's zet (het is enkel maar een idee!) ja had ik nog niet aan gedacht was zo druk bezig met het maken. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Hij is kei mooi gemaakt man! met welk programma hedde dat gedaan? Of doe je dat scripten ofzo? DaddyPimp Reageren
little_gangstar Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Hij is kei mooi gemaakt man!met welk programma hedde dat gedaan? Of doe je dat scripten ofzo? DaddyPimp nee ik heb het gewoon met txdworkshop en dan naar paint geinporteerd Reageren
vice cityr Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 mooi he kan het om die slamvan in vc te zeten Reageren
little_gangstar Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 mooi he kan het om die slamvan in vc te zeten Dat zou ik niet weten. Sorry doe het nog maar 3 dagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.