Jump to content

Firefighter (PS2)


brbgtaplayer

Recommended Posts

Hallo,

Mijn volgende missie voor GTA San Andreas op de PS2 is Burning Desire. Voordat ik deze missie wil doen, wil ik de firefighter-missies afronden. Het probleem is echter dat de Firetruck niet spawnt bij de brandweerkazerne. En sinds ik nog niet naar andere steden kan, en dat de enige spawnplek is...

Wat moet ik doen?!

Daarnaast vraag ik me af, wat de beste plek is in Los Santos om de Firefighter-missies starten. En zijn er misschien speciale trucjes om voetgangers goed te kunnen blussen?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al een paar keer geprobeerd je game te saven en dan terug een kijkje te gaan nemen? Of wat ook kan helpen, is een paar straten verder rijden en dan terug te keren. Mocht het zijn dat de Firetruck na vele pogingen nog niet zou gespawnd zijn, wat ik raar zou vinden, dan kan je altijd proberen om er eentje naar je toe te lokken. Dit kan je doen, door zelf brand te stichten, met bijvoorbeeld Molotov Cocktails of door auto's op te blazen via allerhande mogelijkheden. Hier heb je een snapmap met daarop enkele vindplaatsen van Molotov Cocktails.

Veder is het enige wat ik je kan aanraden, hetgeen ook op WikiGTA staat vermeld. Start de Firefighter zijmissie in een rustig gebied van Los Santos met relatief brede wegen. Ik weet nog dat ik deze challenge vrij makkelijk kon halen in de straten rond Grove Street. (waar je safehouse is) Mits je een beetje stuurvaardig bent moet dit zeker lukken. Probeer tijdens het blussen ook zo dicht mogelijk bij het brandend voertuig te staan, zo kan je voorkomen, dat wanneer er inzittenden zijn je tijd verliest door hen achterna te hoeven zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Burning Desire is niet zo'n moeilijke missie, je moet maar een paar keer een brandje blussen en dat gaat zeer makkelijk met de brandblusser. Bovendien dacht ik dat Denise niet vuurbestendig is (ik zie net op de missiepagina dat dat inderdaad niet zo is). Je moet dus sowieso de vuurtjes die je de weg blokkeren blussen.

Houd gewoon genoeg afstand van het vuur en mik naar de grond in het midden van de brandhaard. Zo gaan de vuurtjes het makkelijkst uit.

Daarna heb je nog genoeg tijd om die Firefighter missie te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al een paar keer geprobeerd je game te saven en dan terug een kijkje te gaan nemen? Of wat ook kan helpen, is een paar straten verder rijden en dan terug te keren. Mocht het zijn dat de Firetruck na vele pogingen nog niet zou gespawnd zijn, wat ik raar zou vinden, dan kan je altijd proberen om er eentje naar je toe te lokken. Dit kan je doen, door zelf brand te stichten, met bijvoorbeeld Molotov Cocktails of door auto's op te blazen via allerhande mogelijkheden. Hier heb je een snapmap met daarop enkele vindplaatsen van Molotov Cocktails.

Veder is het enige wat ik je kan aanraden, hetgeen ook op WikiGTA staat vermeld. Start de Firefighter zijmissie in een rustig gebied van Los Santos met relatief brede wegen. Ik weet nog dat ik deze challenge vrij makkelijk kon halen in de straten rond Grove Street. (waar je safehouse is) Mits je een beetje stuurvaardig bent moet dit zeker lukken. Probeer tijdens het blussen ook zo dicht mogelijk bij het brandend voertuig te staan, zo kan je voorkomen, dat wanneer er inzittenden zijn je tijd verliest door hen achterna te hoeven zitten.

Ik heb al geprobeerd om een paar keer extra te saven en mn PS2 te rebooten, maar dat werkte niet. Ik kan proberen een half uur rond te rijden ofzo, maar dat zie ik ook niet zitten. Dus ik kan jou tip proberen, en molotovcocktails neermieteren. Bedankt, ik ga het uitproberen!

@ thebig: Zat ik ook aan te denken (en idd, Denise is NIET fireproof), maar het maakt het makkelijker en ook grappiger als ik doodleuk -als een malloot- dat huis in kan rennen zonder in een hoopje as te veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...