S.Knoop Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Nu wilde ik LA Noire na weken weer een keer spelen. Krijg je een patch-update. Die moet je verplicht installeren anders gaat game niet verder. Nu sloot alles af nadat ik op OK drukte. Dus ik start het spel opnieuw op. Je raadt het al, er gebeurt niks meer. Wat een ellende altijd weer met die patchzooi. Wat moet ik nu doen, want ik wordt hier scheitziek van. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Heb je al geprobeerd om een van de twee launchers uit te voeren? Reageren
S.Knoop Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Dat had ik al geprobeerd, maar toch bedankt. Ik ben GTA IV opgestart om te kijken of die het nog wel deed. En jawel. Komt ook een update voor WGFL en dat ging perfect. En ach, dit probleem zal wel bij meer mensen opduiken. Komt er toch wel weer een nieuwe update wat dit wel zal oplossen. Dus heb ik maar even geduld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.