Jump to content

raar beeld by gta iv


rick120

Recommended Posts

hee,, ik heb gta iv maar het beeld gaat heel raar tijdens het spelen ik heb hem op de PC ik heb het spel al 10x opnieuw geinstalleerd maar het beeld blijft maar raar ik zie de weg niet enso en het is egt heel irrie ik dacht van yes ik kan eindelijk spelen maar dan krijg ik zoon raar beeld ik had ook al op internet gekeken en dat kon je patch dowloaden want dan zou die het weet doen dat heb ik gedaan maar geen verschil ik word het nu wel zat ik heb ook gekeken of ik miss tekort kwam aan dingen die ik nodig heb voor het spel dat is neit zo me videokaart is goed genoeg.. ik weet niet meer wat ik moet doen hopelijk weet iemand waardoor het kan en of iemand me kan helpen...

Bewerkt: door rick120
Link to comment
Delen op andere websites

ik zie byna alleen auto's ja ik laat straks wel een foto zien,, ik stuur vnv een foto

Post je systeem specs eens want waarschijnlijk heb je een Intel HD Graphics videokaart.

waar kan ik dat zien srry ben gwn dom :puh:

>>> Door Guardian1980: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van twee berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Post je systeem specs eens want waarschijnlijk heb je een Intel HD Graphics videokaart.

waar kan ik dat zien srry ben gwn dom :puh:

Dat kan met behulp van het volgende programma:

http://www.gtaf.nl/infotool

moet ik die dowlaoden ??

Download Flitskikker InfoTool: 3.1 Setup / 3.1 Portable / 2.5 Setup (Legacy 9x/ME) / 2.5 Portable (Legacy 9x/ME).. welke van die moet ik dowloadne?

Link to comment
Delen op andere websites

Welke versie je download maakt op zich niet zo veel uit. Je kan bijvoorbeeld de 3.1 Portable downloaden, dat is de nieuwste versie en die hoef je niet te installeren (gewoon openen en het programma start op!).

oow oke,, ik laat straks fv wat foto's zien hoe het er by my uitziet als ik het spel speel!

Post je systeem specs eens want waarschijnlijk heb je een Intel HD Graphics videokaart.

jaa dat heb ik denk ik... maar is dat niet goed dan ?

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van twee berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er dan met je beeld? Post een screenshot? :duh:

Hij ziet volgensmij alleen auto's rijden.

Het zelfde als een bewusteloze die alleen sterretjes ziet :puh: ( sorry voor die grap )

Post je systeem specs eens want waarschijnlijk heb je een Intel HD Graphics videokaart.

waar kan ik dat zien srry ben gwn dom :puh:

Dat kan met behulp van het volgende programma:

http://www.gtaf.nl/infotool

Geniaal die Flitskikker :D

>>> Door Guardian1980: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van twee berichten na elkaar te plaatsen. Tevens zijn dit soort posts geen nuttige toevoeging aan het topic, dus niet meer doen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...