Silverbyte Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Heb het lekker flashy gemaakt, in de stijl van het Franse duo zelf. Inhoudelijke reacties zijn van harte welkom. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Wauw, mooie kleurtjes man! Je achtergrond heb je goed uitgewerkt, met mooie details er in. Ik zie bij de persoon rechts dat het lijkt alsof je het hoofd een beetje hebt weggeburned. Hoort dat bij de stock zelf of is hij echt geburned? De border vind ik er niet helemaal bij passen, ik vind dat hij een pixel of 3 dunner had moeten zijn om helemaal tot zijn recht te komen. Ik denk trouwens dat een exposure adjustment goed zou kunnen passen als finishing touch in dit design, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je kan het in elk geval proberen zeg ik dan maar. Je hebt de focus goed gelegd op de mannen van Justice, en er zit lekkere diepte in je design. De lichten rechtsboven vind ik net iets te licht en laten je signature ietsjes uit balans lijken, maar een burn tool layertje kan dat wel oplossen. Je hebt je focal goed ingeblend en heel goed geplaatst. Je ziet dat je de regel van derden hebt gebruikt. Overall een heel goed design, maar misschien een beetje te chaotisch. Op een paar schoonheidsfoutjes na kun je dus heel tevreden zijn over dit werkje! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 De kleurencombinatie is echt geweldig. De combinatie van roze en lichtblauw is echt super gelukt. Ik ben alleen niet zo onder de indruk van de border, die ik veels te breed vind. De functie van de twee strepen aan de rechterkant van je signature snap ik niet helemaal; is dit een andere border? Het doet mij het rechter stukje rechts van de strepen een beetje vergeten, alsof het er maar vastgeplakt is. Verder heb je focal goed geplaatst. Voor de rest een prima signature! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.