Jump to content

Bold 9700 batterij leeg na 60%


DENNUSZ

Recommended Posts

Opnieuw opstarten => Alt + rechter aA^ + Del

En nok nou eens met die fokking fanboy oorlog over de iphone en de S2,allebei top telefoons maar verschil is er sws. Dat je een microsim ervoor nodig heeft en je batterij er niet uit kan zijn trouwens non argumenten maar ik bemoei me er niet mee...

Overigens is dat filmje hier boven ook geen eerlijke vergelijking, het is de 3g(s?) vs de S2, logisch wie d'r wint..

alhoewel ik me wel verheug op de 4s die binnen nu en 2 uur op de mat valt :clown:

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Iphone 4S gehad, heb vorige week de Samsung Galaxy S2 van m'n moeder gekregen. Ik moet zeggen ze zijn allebei perfect!

Ontopic: Dat de batterij op het laatst snel leeg gaat is een bekend probleem bij de BB's. Had m'n broer ook, die heeft nu m'n oude 4S.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben een jaar of 2 geleden voor m`n moeder op Ebay een accu gekocht vanuit Japan, voor haar Nokia. Nieuw bij de winkel: meer dan 40 euro als ik me niet vergis. Op EBay: 1 euro :)

Afijn, ondanks dat 't natuurlijk nepperij leek, 't is maar één euro, en we hebben het veilig betaald. Batterij doet het nu nog steeds. Het enige probleem was dat de batterij niet perfect paste, hij was iets te groot. De achterkant kon wel stevig dicht, maar hij stond dan een beetje bol met één van de 2 middelste haakjes los.

Je zou dus zoiets eens kunnen proberen.

Verder kan ik je helaas alleen raad geven over je volgende telefoon: Niet je telefoon langer in de oplader laten zitten dan nodig is, niet je telefoon opladen als ie nog halfvol is, of zelfs één kwart, gewoon zo lang mogelijk aan laten totdat hij bijna uit valt. Ja ik weet het, dat is irritant, omdat je dan heel veel dingen ineens niet meer kan doen, maar 't is beter dan dat je accu na een tijd verrot is.

Heb zelf overigens een Samsung Galaxy Ace. Qua duurzaamheid is 't een goede telefoon, alleen ik persoonlijk ben niet echt dol op smartphones :puh: Zou `m zelf niet aanraden boven een andere Galaxy(2 S) met groter scherm/beter toetsenbord, daar wordt ik echt gek van, maar de batterij gaat redelijk goed mee.

Link to comment
Delen op andere websites

over het opnieuw opstarten, ik moet mn telefoon minimaal 2 x perdag opnieuw opstarten, maar dan ook echt batterij eruit enzo omdat die anders te lang vastloopt of gewoon rare dingen vertoont zoals m'n batterij indicator die van de 100% naar de 80% gaat en daarna weer na 90% in een keer, ik weet niet wat er met mn telefoon aan de hand is maar ik zou maar denk ik mn software moeten updaten.

&over het algemeen is die ''fight'' wel bekend, mensen met een Android willen geen Apple, mensen met een Apple willen niks anders meer, en niemand wil een BlackBerry meer, maar ik neem na mn BlackBerry zowiezo een iPhone want ik had eerst een iPod touch met dezelfde software enzo alleen kan ik er dan geen foto's mee maken en niet mee bellen /smsen maar voor de rest blijft die het nog doen na 3,5 jaar, en m'n telefoon die 3 jaar mee moet gaan, gaat nog geen jaar mee? en ook wat Android betreft, ik had het geprobeerd maar ik vind het niets beter dan iOS.

het is gewoon mijn mening en iedereen heeft een andere mening, dus hoezo eigenlijk steeds die discussies welke nou beter of niet is?

Link to comment
Delen op andere websites

^altijd behalve email, maar daar kan t ook niet aan liggen want eerst toen had ik dat ook aanstaan ennnog msn derbij, en toen ging die ook gewoon lang mee. Dus volgens mij is gewoon mn accu naar de kl*te

Link to comment
Delen op andere websites

Ik met mn bb curve (8520, geen GPS geen 3g) kon makkelijk hele dagen halen met altijd twitter open, whatsapp email ping enzo ook allemaal aan. Ik denk echt dat dit gewoon een defect is, een app zorgt er niet voor dat wanneer die stand by is je ineens 10% batterij verliest in een korte termijn. Je kan hem natuurlijk ook gelijk op vliegtuig modus zetten maar dan isoleer je jezelf toch (bij wijze van spreken).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...