niko.bellic Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Hallo leden. Ik heb voor San Andreas MEd Gedownload : Deze De eerste keer werkt het gewoon zoals het hoort te werken. Maar als ik hem nog een keer opstart werkt MEd niet meer. Zover er staat mist hij de Levelmap.ipl maar die staat gewoon in de San Andreas Map. Weet iemand hoe ik dit oplos? Alvast Bedankt Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 ik zou m ff opnieuw installeren bij mij werkt MEd ook wel vaak raar hoor maar als je hem opnieuw installeert kan het weleens helpen Reageren
Puma Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 ik zou m ff opnieuw installeren bij mij werkt MEd ook wel vaak raar hoor maar als je hem opnieuw installeert kan het weleens helpen Fijn dat je probeert te helpen, maar als je er geen verstand van hebt is het irritant als je aankomt met oplossingen die geen zin hebben. De eerste keer werkt het gewoon zoals het hoort te werken. Maar als ik hem nog een keer opstart werkt MEd niet meer.Zover er staat mist hij de Levelmap.ipl maar die staat gewoon in de San Andreas Map. Het bestand 'levelmap.ipl' moet niet staan in de San Andreas map, maar in 'GTA San Andreas\data\maps\leveldes'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.