Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Sigs met vrouwen, altijd goed. :tu:

Nee, even iets inhoudelijker. Ik vind de achtergrond wel vet. Je ziet glas en een soort wolkendek, maar het laat toch ruimte over voor je eigen fantasie. Ik moet zeggen dat ik de render een beetje flets vind. Het meisje lijkt niet helemaal scherp (in de zin van afbeeldingskwaliteit) en de kleuren zijn wat gelig. Volgende keer misschien een iets andere curve adjustment kiezen, of de stock duplicaten, op overlay zetten en wat rommelen met de opacity. De effecten zijn subtiel, en volgens mij heb je rechts zelfs nog wat met de pen tool gespeeld. De lichtflitsjes aan de linkerkant zijn iets te scherp naar mijn mening, waardoor ze nogal afsteken tegen de achtergrond. Geen tekst aanwezig, maar ik denk dat dat bij deze afbeelding ook wel een goede keuze is.

De sfeer is er, nu de ruwe randjes er nog van af vijlen. :puh:

Geplaatst:

Zo op het eerste gezicht vind ik het een beetje een saai design. Je ziet over het hele design een ''wazig'' effect terug komen, ik vind dat dit de kwaliteit van je design een stuk achteruit brengt. Was dit al zo met de originele stock, of? Zoals Silverbyte hierboven al zei, de kleuren zijn een beetje gelig, een colour balance zou het goed kunnen doen hier. Jammer dat er een grote gele vlek op haar schouder zit ook, ik denk dat dit te doen heeft met de adjustments die je hebt gebruikt, probeer deze op te sporen en weg te halen. Je kan ook met een zwarte soft brush op de layer mask van de adjustment brushen waar haar schouder er raar uit gaat zien, dit haalt de gehele adjustment weg van de plek waar je hebt gebrushed. Die lichtflitsjes links vind ik zoals Silverbyte ook iets te scherp. Probeer een blur filter over die layer te halen, en kijk hoe dat uitpakt. Rechts zie ik dat je er een C4D in hebt geplakt, (kan ook pen tool zijn zoals Silverbyte al zei) maar je hebt hem er niet zo in gezet dat er een bepaalde 'flow' ontstaat, jammer. Je moet zorgen dat je effect C4D render naar één richting toe wijst, dat brengt wat rust in het design i.p.v. chaos. Toch goed geprobeerd Jesper, probeer nog een beetje aan dit design te werken en post een nieuwe versie, er zit namelijk wel potentie in!

Geplaatst:

Bedankt voor jullie mening! _O_

Ik heb wat tips opgevolgd. Zo heb ik de C4D render verwijderd wat de chaos in mijn signature veroorzaakte, al heb ik geprobeerd het op een andere plek te plaatsen, zonder mooi resultaat. De grote gele vlek heb ik geprobeerd te verwijderen, maar dit was al zo bij de stock. Ik heb geprobeerd dit met verschillende adjustments te veranderen, maar zonder succes. De effecten links van het meisje heb ik qua scherpte verminderd.

De nieuwste versie:

yIb3K.png

Geplaatst:

Dit ziet er al een stuk fijner uit, Jesper! Het contrast ligt er lekker op en ook heb je de chaos goed weggewerkt. Probeer voortaan wel wat hogere kwaliteit stocks te gebruiken, zodat je niet meer van die nare gele vlekken krijg op huid!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...