Jump to content

Learning to fly


superknijn

Recommended Posts

Je hebt het hier wellicht over het onderdeel Circle Airstrip. Ja, ik moet toegeven dat die in het begin vrij lastig kan zijn. Maar oefening baart kunst en dat is ook wat ik je als eerste wil meegeven. Blijf het proberen, tot het je uiteindelijk een keertje lukt. Dan nu enkele tips. Opstijgen moet je ongeveer 5 seconden na het starten van het onderdeel doen. Zorg ook dat je niet vergeet je landingsgestel op te trekken. Voor je een corona (checkpoint) raakt kan je best meteen al de richting van de volgende corona uitgaan. Als je vleugel door de corana gaat, is dat al meer dan voldoende. Verder is het een kwestie van oefenen zoals ik al zei.

Hier nog een filmpje dat je mogelijk op weg kan helpen:

Mocht het hierna nog steeds niet lukken, en je speelt de game op PC, dan kan je hier altijd een savegame aanvraag doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel, het gaat nu ietsje beter. Maar krijg er de zenuwen van. Dus ik slaap er eens een nachtje over.

Het is inderdaad altijd beter om zaken die niet meteen lukken, of waarvan je stress krijgt even te laten liggen. Wie weet, lukt het je morgen bij je eerste poging wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dankjewel, het gaat nu ietsje beter. Maar krijg er de zenuwen van. Dus ik slaap er eens een nachtje over.

Het is inderdaad altijd beter om zaken die niet meteen lukken, of waarvan je stress krijgt even te laten liggen. Wie weet, lukt het je morgen bij je eerste poging wel.

:-(:cry: ik krijg er ook echt de mega zenuwen van !!! Zo een irritante missie !!! Moet me na amper 5seconden al inhouden om mijn controller niet door de raam te smijten :$ :N En wat me nog irritanter maakt (zoals bij ALLES van GTA) is feit dat die rotte radio meteen begint te spelen !!!!! Waardoor je eerst nog tijd en concentratie verliest met veranderen post off

Link to comment
Delen op andere websites

Circle Airstrip is inderdaad nasty. Maar zoals hierboven ook al iemand zei, blijf oefenen. Je wordt er vanzelf handig in. Eerder vreesde ik ook min of meer voor dit onderdeel, maar nu vlieg ik hem (bij wijze van spreke) met mijn ogen dicht. En dan had ik eindelijk Circle Airstrip gehaald, helemaal opgelucht enzo.. volgende test: Circle Airstrip And Land! :bonk: Maar gewoon kalm blijven, en blijven proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Circle Airstrip is inderdaad nasty. Maar zoals hierboven ook al iemand zei, blijf oefenen. Je wordt er vanzelf handig in. Eerder vreesde ik ook min of meer voor dit onderdeel, maar nu vlieg ik hem (bij wijze van spreke) met mijn ogen dicht. En dan had ik eindelijk Circle Airstrip gehaald, helemaal opgelucht enzo.. volgende test: Circle Airstrip And Land! :bonk: Maar gewoon kalm blijven, en blijven proberen.

Wat ook erg irritant is, is feit dat wanneer je bij de bv 5de missie mislukt, je de andere ook terug opnieuw moet doen :( Dit is echtwaar de meest irritante missie tot nu toe, na wrong side of the track. De andere gingen allemaal vanzelf. Maar net zoals bij Driver, ben ik meer om gewoon doelloos rond te rijden :D hoewel sommige missies wel leuk zijn. Spijtig dat je in zo weinig gebouwen kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm... je moet niet opnieuw beginnen, hoor? Je kan tussen de verschillende opdrachten opslaan en dan kan je gewoon verder doen waar je gebleven was.

En zoals Maarten al zei is het begin moeilijk, maar eenmaal je het beet hebt, kan je zowat alles met je vliegtuig. Zoals over het water scheren en onder lage bruggen vliegen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook erg irritant is, is feit dat wanneer je bij de bv 5de missie mislukt, je de andere ook terug opnieuw moet doen Dit is echtwaar de meest irritante missie tot nu toe, na wrong side of the track. De andere gingen allemaal vanzelf. Maar net zoals bij Driver, ben ik meer om gewoon doelloos rond te rijden hoewel sommige missies wel leuk zijn. Spijtig dat je in zo weinig gebouwen kan.

Nou, echt irritant vind ik Learning to Fly niet. Op het begin, toen ik het echt nog moest leren vond ik het wel kut. Maar nu vind ik het gewoon een middelmatige missie zeg maar. De meest irritante missie vind ik Vertical Bird. Ik kan echt niet met een Hydra overweg xD. Het begin van die missie (dat je in dat schip moet rondsluipen) vind ik wel cool. Maar dan het Hydra gedeelte xD.

Euhm... je moet niet opnieuw beginnen, hoor? Je kan tussen de verschillende opdrachten opslaan en dan kan je gewoon verder doen waar je gebleven was.

En zoals Maarten al zei is het begin moeilijk, maar eenmaal je het beet hebt, kan je zowat alles met je vliegtuig. Zoals over het water scheren en onder lage bruggen vliegen.

Dat zal je direct na Learning to Fly ook wel moeten, laag vliegen boven het water, in de missie N.O.E. :puh: Wat best kut is omdat je minder goed de hoogte kunt inschatten boven het water :puh:

Sorry beetje offtopic :bonk:

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

:ch::cry::-(:N en een mannetje dat kwaad kijkt zie ik nergens !!!

Heb mijn controller in duizend stukken van elkaar geklopt !!!!!!! Fuck klote missie elk maal opnieuw en opnieuw en opnieuw en nog voor het starten mislukt het!!! Sommige zogenaamde "corona's" liggen namelijk tedicht om te kunnen nemen en als je maar een klein beetje verder gaat om terug te keren ben je al "uit het veld" ??? Echt een irritante missie, echt puur irritant om bloed onder je nagels te halen :cry:

Voorgoed voorbij nu, GTA = FINISH ! over en out !

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je nu besluit je leven te beëindigen, wil ik je op het volgende wijzen. Hier kan je je savegame uploaden (voor PC en PS2) met de vraag of iemand hem voor jou wil doen. Het is jammer als het je zelf niet lukt, maar daarna kan je wel weer verder.

Link to comment
Delen op andere websites

@Sanchezmoto: Zoals Guardian al zei, als het echt niet lukt kun je de missie laten doen door iemand van hier.

Maar het is natuurlijk veel leuker om 'm zelf te behalen. Ik heb er in het verleden ook moeite mee gehad, met name het onderdeel 'Circle Airstrip'. Blijf oefenen en concentreer je op de aangegeven corona's. En vooral het belangrijkste, blijft in één lijn vliegen en in de juiste richting. Ik bakte er vroeger ook niet zoveel van, maar toen ik dit onderdeel weer laatst speelde behaalde ik voor het eerst goud. Kijk onder andere even naar

op YouTube, zoals Svenie ook al aangaf. Op een gegeven moment moet het een keertje lukken. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je nu besluit je leven te beëindigen, wil ik je op het volgende wijzen. Hier kan je je savegame uploaden (voor PC en PS2) met de vraag of iemand hem voor jou wil doen. Het is jammer als het je zelf niet lukt, maar daarna kan je wel weer verder.

:? ik ga daarvoor mijn leven niet beindigen hoor !!! Trouwens dit onderwerp ligt me momenteel erg erg gevoelig :cry: maar kon jij niet weten.

Ja het is maar een spelletje die GTA maar toch kan het je soms zo erg kwaad maken. Het is inderdaad bij Circle airstrip. Men raad aan eerst gewoontjes in rechte lijn door de eerste corona, maar zodra je opstijgt gaat het al mis en gaat hij vanzelf alle kanten uit soms.

Heb ondervonden dat het ook wel scheelt aan het vliegtuig !!! Want als je een rood vliegtuig hebt, dan gaat het beter dan met die andere kleuren, nogthans zelfde type.

Wat wel, ik zal even geen PS kunnen spelen want controller kapot :D

Weer dus eentje kopen tegen 30euro, en DE VRAAG: is het nog te koop :? want bijna nergens in de winkels zie ik nog PS2 spullen !!!!!!!! Laat staan spelletjes !!! :$ schandalig van de economie om je te verplichten een PS3 te kopen wil je een nieuw spelletje hebben.

Zou willen eentje kopen (299euro) maar is teveel geld voor mij alleen, + dan zit je met je PS2 waar de spelletjes niet op de 3 gaan en dan moet je steeds switchen op je tv toestel , ... miserie allemaal die commerce :-(

Nu eens over wat jullie me zeggen van andere de missie te doen: goed en wel, maar dan moet ik weer zo een toestelletje om van pc naar mijn ps2 want hoe ga ik het op mijn memorykaart krijgen? Dus toch zo een cheat device? max dinges, ik ken der niks van mja ik ben allang geen "jeugd" meer he :D

_O_:klap: ps: depri dip is over :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...