BoerTijger Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Mooie logo's man! Gewoon simpel, just easy. (Met simpel bedoel ik dat er er simpel uit zien, wat het overigens mooi maakt). Gewoon prima, zien er allemaal strak uit. Vooral de laatste vind ik wel wat hebben met die bril zo. Ga zo verder! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Je hebt het een tijdje terug al gezegd dat je hier mee bezig was. Ze zien er lekker strak uit. Het eerste logo ziet er erg mooi uit, alleen vind ik het euroteken er niet echt bij passen met dit font. Ik weet niet hoe het eruit zou zien met een ander font, want daar ben ik wel benieuwd naar. De andere logo zien er ontzettend goed uit; strak, rustig en vooral lekker simpel gehouden. Het logo van Florian Bergen vind ik het mooist, vooral vanwege het design van het logo. Ik hoop vaker logo's van je te zien, aangezien ik af en toe ook logo's maak als hobby. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Het logo van Entreprenerds is echt retevet. Het is mooi in z'n eenvoud, zonder saai te worden. Het rood en zwart staat mooi bij elkaar. De keuze om de 'E' ook rood te maken vind ik niet misstaan. En zoals Jesper al zei, het euroteken bij Garden Discount is 'm net niet voor mij. Het logo zelf is oke, dus misschien eens kijken of er wat met het font te rommelen valt. Al bij al lekker gedaan. Reageren
.Levi. Geplaatst: 11 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Hey jongens, bedankt voor jullie reactie, leuk om te zien. Aan de logos valt helaas niks meer aan te veranderen omdat de ze al in gebruik worden genomen door de klant. Soms kun je niet anders dan gewoon doen wat de klant van je vraagt. Ook al mag je zelf bepalen hoe het logo eruit komt te zien, uiteindelijk beslissen zij en dat is soms moeilijk te accepteren, maar het went. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Ik vind het Garden Discount logo wel mooi, het logo straalt goedkoopheid uit en dat euroteken staat er juist goed bij. De vector bij je NBH logo vind ik er erg professioneel uit zien, maar het is in mijn ogen niet echt een logo. Je entreprenerd logo vind ik boven al je andere logo's uitsteken, simpel en effectief. Hij ziet er erg gaaf uit! Ga zo door, ik hoop dat je veel klanten krijgt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.