Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Happy New Year

24 leden hebben gestemd

1. 1. Welke signature wordt SOTM?

• Silverbyte [img]http://i.imgur.com/KvBD4.png[/img]
      14
    • TekaLoca [img]http://i844.photobucket.com/albums/ab10/FlashTekSz/Untitled-1-11.jpg[/img]
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

Twee gegadigden voor de SOTM. Maar wie wordt het? Stemmen doe je door in de poll je favoriete signature te kiezen. Uiteraard kun je in dit topic reageren op de inzendingen.

Stemmen t/m 16 januari.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Silverbyte. De effecten zijn goed geplaatst en gaan lekker mee in de signature. De tekst met het bijbehorende effect past is ook prima gedaan. Een keurige sig. Enige minpuntje is misschien dat je niet een wat donkere stock hebt gebruikt, zodat het er wat realistischer uit had gezien met het vuurwerk. :clown:

De signature van TekaLoca is veels te breed met een afbeelding als deze. Een breedte van tussen de 350 en 400 pixels had beter bij zo'n afbeelding gestaan. Ook vind ik de afbeelding niet lekker geresized, want de brug ziet er erg uitgerekt uit. Verder is de signature oké, want het vuurwerk is leuk gedaan en het teksteffect is ook wel redelijk gelukt, al had een wat lagere opacity niet misstaan.

Geplaatst:

Ik ga voor die van TekaLoca. Beiden zijn mooi gemaakt, maar bij die van Teka zie ik 's nachts afgestoken vuurwerk. En dat is voor mij toch het symbool van oud en nieuw.

Geplaatst:

De signature van TekaLoca is veels te breed met een afbeelding als deze. Een breedte van tussen de 350 en 400 pixels had beter bij zo'n afbeelding gestaan. Ook vind ik de afbeelding niet lekker geresized, want de brug ziet er erg uitgerekt uit. Verder is de signature oké, want het vuurwerk is leuk gedaan en het teksteffect is ook wel redelijk gelukt, al had een wat lagere opacity niet misstaan.

Bedankt voor je mening, ik kan hier zeker wat mee voor in de toekomst! :tu:

Ik ga voor die van TekaLoca. Beiden zijn mooi gemaakt, maar bij die van Teka zie ik 's nachts afgestoken vuurwerk. En dat is voor mij toch het symbool van oud en nieuw.

Bedankt voor je stem, Guard _O_

---------------------------------------

Ook ik stem mee, heb ook niet veel keuze gehad maar je signature, Silverbyte, is zeer lekker. De effecten die jij toepast, kan ik nog helemaal niet en zijn ook goed gelukt. Alleen is het inderdaad jammer dat, zoals Guardian al zei, het niet in de nacht is zoals het normaal gezien hoort bij nieuwjaar.

Verder is die helemaal toppie, KUTGW!

Geplaatst:

Een ingewikkelde kwestie...

Silverbyte:

Positief:

* ziet er grafisch mooi(er) uit

* lichte kleuren, vind ik mooi bij een nieuw begin passen

Negatief:

* achtergrond image heeft weinig met het nieuwe jaar te maken

* vuurwerk komt minder / niet goed tot zijn recht met een lichte achtergrond

TekaLoca:

Positief:

* donkere achtergrond past mooi bij het vuurwerk

* achtergrond image is wat mij betreft "het" plaatje voor nieuw jaar

Negatief:

* grafisch ziet het er minder uit, dan die van Silverbyte

* Lettertype vind ik bij Silverbyte mooier staan bij nieuw jaar

doorslaggevend is voor mij de achtergrond van Tekaloka geworden ( <3 towerbridge @night :bonk: ) , dus vandaar gaat mijn stem naar hem uit. :tu:

Al had een mix van de positieve kanten van beide deelnemers de ultieme Happy New Year SOTM geweest.

Geplaatst: (bewerkt)

Die van TekaLoca vind ik echt bij oud en nieuw horen.

Alleen wel simpel.

Die van Silverbyte vind ik de graphics wel mooier alleen daar is het licht en je ziet het vuurwerk amper.

Dus ik stem op TekaLoca.

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

Gefeliciteerd, Silverbyte! Jouw signature pronkt een maand lang boven het Graphics forum!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...