Jump to content

iPod Touch


Axelectric_

Recommended Posts

Hallo, ik heb vorige week een iPod Touch 32GB 4G gekocht en ik ben er heel tevreden van, op één ding na. De batterij gaat zo snel leeg... Is dit normaal? Als ik mijn iPod gebruik is het wel meestal om te gamen, maar dan nog? Meestal moet ik 1 tot 2x per dag opladen...

Link to comment
Delen op andere websites

Oplossingen zijn/ problemen zijn:

-Kijk goed naar de helderheid van je scherm deze kan je vinden bij:

Instellingen>Helderheid

-Druk twee keer op het vierkantje/homeknop als het goed is verschijnt er een balk met bestanden die je hebt geopend, zo gauw je deze bestanden afsluit (waardoor die minder energie gebruikt) hou je op een van de apps je vinger en er zal een kruisje bij komen te staan.

-Heb niet te veel tab bladen open op internet, deze zorgen voor veel energie verbruik.

-Volgensmij kosten games ook de meeste energie dus misschien kan het dat ook gewoon zijn ;)

Misschien heb je hier iets aan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Instellingen -> algemeen -> about (geen idee hoe dat in het Nederlands staat, ik heb m op Engels, het is de 1e optie onder algemeen). En dan onderaan diagnose en gebruik instellen op "niet verzenden".

Verder weet ik niet hoe helder je je beeldscherm hebt staan, maar ook dat neemt nogal wat batterij voor z'n rekening.

Dan zou je als je dit allemaal uitzet, inclusief wat bassieboy zei, toch zeker wel 2 tot 3 dagen met je batterij kunnen doen met normaal gebruik.

Als je veel spellen speelt (vooral "zware" spelletjes) zou je toch wel een dag moeten redden.

Link to comment
Delen op andere websites

Raar :7 Ik kan met mijn Iphone 3g 3 uur gamen :)

Ligt er ook maar net aan welke games je speelt(3D vs. 2D).

Chinatown Wars, WaW zombies en Black Ops zombies speel ik meestal.

@TS Je kunt ook dingen als Wi-Fi uitschakelen als je dat toch niet gebruikt, en niet teveel apps open laten staan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Veel iOS-gebruikers (waaronder ik) ervaren accuproblemen wanneer iOS 5 erop staat. Het apparaat zou een heel stuk korter meegaan. Apple is bezig met het oplossen hiervan. Het zou namelijk een oorzaak kunnen zijn, mits je dus gebruik maakt van iOS 5. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal, de batterij van welk soort iPhone/iPod/iPad dan ook gaan snel leeg. Na een paar uurtjes gamen op mijn iPhone 4S is 75 % van de batterij alweer leeg, wat een handige oplossing is is om je oplader altijd mee te nemen als je weg gaat. Als je toevallig 2 opladers hebt van andere Apple producten zou je er eentje thuis kunnen laten, en er een in je jaszak doen. Dat is zeg maar hoe ik het oplos.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal voor jullie hulp! :)

Instellingen -> algemeen -> about (geen idee hoe dat in het Nederlands staat, ik heb m op Engels, het is de 1e optie onder algemeen). En dan onderaan diagnose en gebruik instellen op "niet verzenden".

Verder weet ik niet hoe helder je je beeldscherm hebt staan, maar ook dat neemt nogal wat batterij voor z'n rekening.

Dan zou je als je dit allemaal uitzet, inclusief wat bassieboy zei, toch zeker wel 2 tot 3 dagen met je batterij kunnen doen met normaal gebruik.

Als je veel spellen speelt (vooral "zware" spelletjes) zou je toch wel een dag moeten redden.

Ok, bedankt. Het stond al uit by the way. En mijn helderheid staat op het laagste...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...