Bierbuikje Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Geplaatst: 12 januari 2012 (bewerkt) Vannacht is de eerste beta van Vice City Rage uitgekomen. Een Total Conversion voor Episodes For Liberty City. Deze modificatie verwijdert de gehele map en vervangt die met Vice City. De mod wordt ontwikkeld door een team van russen met als projectleider RussianCJ. Lijkt me zeker de moeite waard om eens uit te proberen. Alle video's zijn van goede kwaliteit en dit gaat nog door ontwikkeld worden. Op dit moment is enkel nog het rechter eiland (op de kaart rechts) beschikbaar samen met de twee kleinere eilandjes in het midden. Het andere eiland wordt nog aangepast en komt later beschikbaar.Download (Torrent)GtaForumsModdbYoutube Bewerkt: 12 januari 2012 door Bierbuikje Reageren
Cheers. Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Geplaatst: 12 januari 2012 Ziet er picco bello uit jammer dat ELFC niet op mijn pc kan draaine Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Geplaatst: 12 januari 2012 Ziet er supergoed uit! Zal hem op mijn laptop zetten! Reageren
xoex23 Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Geplaatst: 12 januari 2012 Toen ik de trailer bekeek dacht meteen:INSTALEREN O ja eflc en IV werkte niet meer.... Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 12 januari 2012 Rapport Geplaatst: 12 januari 2012 Kan je met deze wel, gewoon de missie's van GTA Vice City zelf spelen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2012 Kan je met deze wel, gewoon de missie's van GTA Vice City zelf spelen? Die worden misschien nog er bij gedaan in een latere versie, maar daar hebben ze nog geen zekerheid over gegeven. Wel zijn er al submissies te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.