SWYV Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 mense, zou ik jullies aandacht mogen gebruiken? humm ik wil zoo graag dat mijn gta3 en gta vc naar nederlands te maken met gta3-gxt-editor en gtavc-gxt-editor, maar ik ben echt niet zoo goed in engels, want ben namelijks een griek en woon nu al zowat 9jaren in belgie wie kun me helpen met te vertalen? enne spelers namen en auto namen zouden best niet veranderen, ik regel dat wel, maar het probleem is juist dat ik niet zoo goed kun in engels te begrijpen met danks vooraf Reageren
B Smart Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Het is zo simpel als wat van gta vice city kun je in de gta games download database downloaden en die doe je dan in de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\TEXT Dan staat er replace klik op oke en @ viaola Reageren
SWYV Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 als jij iets meer beter oplet, ist wel voor gta3 he enne ik zal nu op zoek naar die in gtagames Reageren
Mark B. Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Maar je hebt het ook over GTA Vice City in je verhaaltje hoor Reageren
SWYV Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 ja ik weet , nu ist voor vice city opgelost wegens die vertaling in gtagames download database, heb hem gedownloaden en gelukt maar voor gta3 zou ik ook graag hebben, maar ik heb gta3 gxt editorwat juist het probleem is dat ik heel erg slecht ben in engels, jah ben van Griekenland afkomstig enne vice city gxt editor loopt steeds vast als ik op icoon klikt van vice city gxt editor nu wil ik enkel gta3 naar nederlands te maken of wil iemand dat maken? of bestaat er soms nederlandse versie voor gta3? Reageren
Baffie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Die van GTAGames.nl moet je helemaal niet gebruiken, want dan loopt je spel achterelkaar vast, je moet het gewoon zélf doen, het zal véél tijd in beslag nemen, maar dat is de eneige oplossing. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.