Jump to content

Windows locker


Shotyoudie

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een hekel aan dat windows inlogscherm, omdat je eerst wachtwoord moet invullen voordat de pc begint met opstarten. Ik zoek dus iets wat de pc normaal opstart zonder windows loginscherm en dan als het bureaublad geladen is gelockt word terwijl de computer doorgaat met opstarten.

Dit wil ik eigenlijk voor makkelijk de computer op te starten zonder eerst het wachtwoord in te geven. Als ik het windows login scherm uitzet kan iedereen op mijn pc, wat ook niet de bedoeling is. :bonk:

Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :sigaar:

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Dus na Starting Windows gelijk je bureaublad?

Dit bedoel ik:

Opstart knop druk>Starting Windows>Welcome>bureaublad>~5-10 sec ofzo>LOCK. En gaat op de achtergrond door met opstarten.

Ok, ik weet zelf niet hoe dat moet :(

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dan nog het het nut van het locken? Iemand kan dan gewoon je computer uit zetten, en vervolgens weer aan. Dan kan hij alsnog doen was hij wou.

Nee? Want dan zou hij toch gewoon weer locken op bureaublad?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dan nog het het nut van het locken? Iemand kan dan gewoon je computer uit zetten, en vervolgens weer aan. Dan kan hij alsnog doen was hij wou.

Nee? Want dan zou hij toch gewoon weer locken op bureaublad?

Misschien is dit iets voor je?

Klik

Je moet hem dan locken wanneer hij opgestart is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dan nog het het nut van het locken? Iemand kan dan gewoon je computer uit zetten, en vervolgens weer aan. Dan kan hij alsnog doen was hij wou.

Nee? Want dan zou hij toch gewoon weer locken op bureaublad?

Misschien is dit iets voor je?

Klik

Je moet hem dan locken wanneer hij opgestart is.

Ik denk dat hij bedoeld dat hij bijvoorbeeld als hij terug komt van school naar boven loopt, pc aanzet en weer naar beneden gaat, en als hij later weer bij zn pc komt dat alles al is opgestart maar nog wel gelocked, want anders moet heel je buroblad en progammas nog laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dan nog het het nut van het locken? Iemand kan dan gewoon je computer uit zetten, en vervolgens weer aan. Dan kan hij alsnog doen was hij wou.

Nee? Want dan zou hij toch gewoon weer locken op bureaublad?

Misschien is dit iets voor je?

Klik

Je moet hem dan locken wanneer hij opgestart is.

Ik denk dat hij bedoeld dat hij bijvoorbeeld als hij terug komt van school naar boven loopt, pc aanzet en weer naar beneden gaat, en als hij later weer bij zn pc komt dat alles al is opgestart maar nog wel gelocked, want anders moet heel je buroblad en progammas nog laden.

Percies, ja :sigaar:

EDIT: Ik denk dat ik wat gevonden heb. http://www.novirusthanks.org/product/smart-pc-locker-pro/ Deze heeft een functie opstarten met windows en lockscreen.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...