McDude Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ik heb nu 5 missies van The Heist gehaaldt maar nu met ik van dat wijf zo'n keycard krijgen maar als ik naar da mens toe ga, ga ik in de rode marker staan en komt da mens naar buiten en zeg ze een zin en gaat ze weer na binnen :blink: iemand enig idee hoe ze wel naar buiten komt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Als je je Gimp Suite aan hebt dan kan je niet met haar weggaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CesarAkaThijs Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 je moet veel sex appeal hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartje_14 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 je moet veel sex appeal hebben Je Moet Veel Met Haar Daten Je Moet Over De Helft Zitten (Net Als Denise) En Dan Krijg Je De Key Card... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Of je schiet ze gewoon dood is veel vlugger vind. Dan kun je naar de volgende missie gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartje_14 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Of je schiet ze gewoon dood is veel vlugger vind. Dan kun je naar de volgende missie gaan. Maar Als Je Haar Dood Schiet Krijg Je Tog Die Key Card Niet??? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McDude Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 dat ik te weinig sex epeal heb zou kunnen, zal eens kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Of je schiet ze gewoon dood is veel vlugger vind. Dan kun je naar de volgende missie gaan. Maar Als Je Haar Dood Schiet Krijg Je Tog Die Key Card Niet??? :huh: Dan belt Woozie je op en dan zegt hij dat de keycard in haar huis ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.