Jump to content

Race stuur


lokan

Recommended Posts

Beste leden,y

ik zit in een probleem met kiezen wand ik zag de momo logitech en de g25 logitech ik dag welke is beter wand ik dag wow dat voor race games zoals race 07 Rfactor Gtr2,

life voor speed hebben jullie een idee wand ik wil wel een fijne stuur die niet zo duur is ik moet het over een week weten danku vast voor de idéén

GR lokan

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,y

ik zit in een probleem met kiezen wand ik zag de momo logitech en de g25 logitech ik dag welke is beter wand ik dag wow dat voor race games zoals race 07 Rfactor Gtr2,

life voor speed hebben jullie een idee wand ik wil wel een fijne stuur die niet zo duur is ik moet het over een week weten danku vast voor de idéén

GR lokan

Vraag nr. 1, heb je tijdens Nederlandse lessen geslapen?

Vraag nr. 2, wat is je budget?

Ikzelf heb een G27(vernieuwde versie van de G25), en dat zijn samen met de G25 erg goeie stuurtjes.

Top end van de betaalbare stuurtjes, al zit er nieuw en tweedehands een flink prijskaartje aan(ik heb voor mijn G27 €240 betaald).

Dus laats ons even je budget weten, want betaalbaar is voor iedereen anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,y

ik zit in een probleem met kiezen wand ik zag de momo logitech en de g25 logitech ik dag welke is beter wand ik dag wow dat voor race games zoals race 07 Rfactor Gtr2,

life voor speed hebben jullie een idee wand ik wil wel een fijne stuur die niet zo duur is ik moet het over een week weten danku vast voor de idéén

GR lokan

Vraag nr. 1, heb je tijdens Nederlandse lessen geslapen?

Vraag nr. 2, wat is je budget?

Ikzelf heb een G27(vernieuwde versie van de G25), en dat zijn samen met de G25 erg goeie stuurtjes.

Top end van de betaalbare stuurtjes, al zit er nieuw en tweedehands een flink prijskaartje aan(ik heb voor mijn G27 €240 betaald).

Dus laats ons even je budget weten, want betaalbaar is voor iedereen anders.

mijn bugded 50 tot 60 euro maar ik kan gewoon kiezen tussen een g25 of een momo logitech van me vriend zij hij deze of de andere ik wil er eentje als of je er net in zit

Link to comment
Delen op andere websites

De MOMO Logitech is een prima stuur. Ik gebruik hem zelf ook en ben er erg tevreden over. Ik had alleen wel begrepen dat deze niet meer gemaakt wordt, dus er is een grote kans dat je hem niet nieuw kunt kopen. Hoe goed de G25 of G27 is, weet ik niet, al vermoed ik dat ze eveneens prima zijn. Logitech maakt in dat opzicht vaak wel goede controllers.

Link to comment
Delen op andere websites

De MOMO Logitech is een prima stuur. Ik gebruik hem zelf ook en ben er erg tevreden over. Ik had alleen wel begrepen dat deze niet meer gemaakt wordt, dus er is een grote kans dat je hem niet nieuw kunt kopen. Hoe goed de G25 of G27 is, weet ik niet, al vermoed ik dat ze eveneens prima zijn. Logitech maakt in dat opzicht vaak wel goede controllers.

kun je hem ook gebruiken voor gta sa? zou lagge zijn met mta sa

Link to comment
Delen op andere websites

De MOMO Logitech is een prima stuur. Ik gebruik hem zelf ook en ben er erg tevreden over. Ik had alleen wel begrepen dat deze niet meer gemaakt wordt, dus er is een grote kans dat je hem niet nieuw kunt kopen. Hoe goed de G25 of G27 is, weet ik niet, al vermoed ik dat ze eveneens prima zijn. Logitech maakt in dat opzicht vaak wel goede controllers.

kun je hem ook gebruiken voor gta sa? zou lagge zijn met mta sa

Nee dat kan niet :puh: Want in san andreas moet je ook lopen/schieten, en MTA support nog geneens een controller.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

De Logitech G25 en MOMO Logitech worden volgens mij allebei niet meer gemaakt, dus dat betekent dat je hem tweedehands zou moeten kopen. Ik heb een half jaartje geleden ook zitten kijken naar een goed stuur, en de G25 viel bij mij af vanwege het tweedehands-verhaal en de G27 was wel een beetje te duur. Ik heb toen verder zitten kijken en uiteindelijk de Logitech Driving Force GT gekocht, waar ik totaal geen spijt van heb. Een kwalitatief goed stuur voor een hele mooie prijs (maar €99). Het verbaasde me zelf ook dat de kwaliteit echt super was, aangezien je voor die prijs vaak niet veel goeds tegenkomt. Het enige probleem waar je misschien over kan struikelen: voor welke console wil je hem gebruiken? Uit de games die je noemt maak ik op dat je hem wilt gaan gebruiken voor de PC? De Driving Force GT is te gebruiken voor de PC, PS3 en PS2, dus dat zou in dat geval geen problemen moeten opleveren.

Verder kan ik je niet meer advies geven, ik hoop dat je er wat mee kan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Logitech G25 en MOMO Logitech worden volgens mij allebei niet meer gemaakt, dus dat betekent dat je hem tweedehands zou moeten kopen. Ik heb een half jaartje geleden ook zitten kijken naar een goed stuur, en de G25 viel bij mij af vanwege het tweedehands-verhaal en de G27 was wel een beetje te duur. Ik heb toen verder zitten kijken en uiteindelijk de Logitech Driving Force GT gekocht, waar ik totaal geen spijt van heb. Een kwalitatief goed stuur voor een hele mooie prijs (maar €99). Het verbaasde me zelf ook dat de kwaliteit echt super was, aangezien je voor die prijs vaak niet veel goeds tegenkomt. Het enige probleem waar je misschien over kan struikelen: voor welke console wil je hem gebruiken? Uit de games die je noemt maak ik op dat je hem wilt gaan gebruiken voor de PC? De Driving Force GT is te gebruiken voor de PC, PS3 en PS2, dus dat zou in dat geval geen problemen moeten opleveren.

Verder kan ik je niet meer advies geven, ik hoop dat je er wat mee kan. :)

ach het gaat wel vedder lukken maar ik neem de momo logitech ik kan hem over een week krijgen dus alsnog bedankt voor het advies

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...