Jump to content

GTA IV: Enorme Lagg


023bobby

Recommended Posts

Dit gaat héél vaag klinken (voor sommige): maar waarop speelt de TS GTA IV? Op een USB stick of op een Externe harde schijf?

Ik heb het spel op mijn harde schijf staan. Maar na zoeken op youtube ben ik erachter gekomen wat het mogelijke probleem was. Er waren 2 programma's die Rockstar zelf aanmaakt en/of aanzet. Deze dingen vreet je werkgeheugen aan. Dus dit was dus the issue :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Over welke programma's heb je het dan? Dat zou in de toekomst anderen nog wel eens kunnen helpen..

Ik weet niet of ik links mag posten hier, maar als ik anderen kan helpen dan is het voor een goede zaak!

Deze video heeft mij geholpen, is wel erg langdradig al zeg ik het zelf.. : http://www.youtube.com/watch?v=boqjdbxfoSs

Bewerkt: door 023bobby
Link to comment
Delen op andere websites

De linken posten is toegestaan, zolang er niets tegen de regels van het forum in de link staat. Dit is niet het geval bij jouw link, dus er is geen probleem. :)

Het is een oplossing waar ik nog nooit van gehoord heb, maar zal hem vanaf nu zeker in het achterhoofd houden! Bedankt voor het delen ervan!

Graag gedaan Hannes! Jij, en de andere mensen van het forum enorm bedankt voor het helpen!

Tot GTA! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...