pietje puc Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 :ph34r: je moet molotfs gebruiken dan is het supersimpel :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Waarbij??? volgens mij heb jij op het verkeerde knopje gedrukt... je moet het knopje add reply hebben. geen start new Bewerkt: 7 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Uhm ik snap je niet helemaal , over welke missie heb je het, Wat zijn molotfs ? Edit Kraay was mijn voor Bewerkt: 7 juli 2005 door B Smart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Wat zijn molotfs ? Ik denk dat hij Molotov Cocktail bedoeld...Anders zou ik het ook niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Uhm ik snap je niet helemaal ,over welke missie heb je het, Wat zijn molotfs ? Ik denk dat hij Molotovs bedoelt, je weet wel.. molotov coctails.. en waarschijnlijk heeft hij het over die missie waarbij je die ramen in moet gooien en Denise moet bevrijden... alleen heeft hij het knopje: New Topic gebruikt <_< En da's nie de 1e vandaag :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.