Jump to content

oysters


lokan

Recommended Posts

hoi beste leden,

ik wil een save game die alle oysters hebt en alle vrindinnen heeft iemand die save game en is al aardig ver mag ik die save game dan wand ik ben een beetje te lui om zelf te zoeken bedankt alvast

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van deze (V2-versie)* 100% savegame door _KoE_Mzungu ? Ik citeer even wat deze savegame allemaal bevat:

  • Je beschikt over het maximale bedrag van bijna $1 miljard.
  • Alle Unique Stunt Jumps zijn behaald.
  • Burglary missie is behaald.
  • Beat The Cock is gehaald.
  • Alle vriendinnen op 100% (dus alle special outfits in de kledingkast).
  • Alle kleding uit alle kledingwinkels te vinden in de kledingkast.
  • Alle oefeningen in elk van de vier scholen hebben een gouden medaille.
  • Alle gang-territoria zijn veroverd.
  • Alle skills zijn 100%.

Als het dit niet is wat je zoekt, dan kan je altijd zelf een kijkje nemen in onze Downloads database.

*(V1-versie)

Link to comment
Delen op andere websites

maar de v2 versie is defect

En wat bedoel je daarmee? Dat je game afsluit wanneer de savegame geladen is? In dat geval moet je de V1-versie downloaden. Als je het simpelweg over de 'defect melding' van de savegame hebt, dan zou ik daar niet teveel waarde aan hechten. Het zijn veelal mensen met bovenstaand probleem die dergelijke meldingen doen. Meestal is er dus geen enkel probleem met de savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

maar de v2 versie is defect

En wat bedoel je daarmee? Dat je game afsluit wanneer de savegame geladen is? In dat geval moet je de V1-versie downloaden.

Nou maar is er ook een save game die alle oesters heeft wand dat zoek ik alleen

Link to comment
Delen op andere websites

Een 100% savegame heeft automatisch alle Oysters, want het vinden van de 50 Oysters is nodig voor het 100% voltooien van de game. Nu kan ik hier wel duizenden savegames posten, waarin alle Oysters gevonden zijn, maar zal dat je ooit tevreden stellen? Kijk zoals ik reeds in mijn eerste post heb vermeld even in onze Downloads database, daar vind je gegarandeerd wat je zoekt. En als je daar te lui voor bent, is het volgende wat je ons waarschijnlijk zult vragen om je game te komen opstarten?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...