lokan Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 hoi beste leden ik kom niet uit een level waar je wietplantjes meot doden zegmaar met flammen werper ik wil niet dat die rode stip in de kaart geweizigd word en ook geen veel geld uit geven >>> Door Jacky-2007: Topics samengevoegd.<<< GTASAsf1.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 Als je wilt dat iemand een missie voor je doet, kan je hier een topic aanmaken waarin je je savegame plaatst. Lees wel eerst even de regels door. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 (bewerkt) Die missie is anders heel makkelijk, misschien dat dit filmpje je kan helpen en als het je echt niet lukt kun je doen wat Guardian hierboven zegt Bewerkt: 16 januari 2012 door Jarno91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lokan Geplaatst: 16 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 hoi beste leden ik kom niet uit een level waar je wietplantjes meot doden zegmaar met flammen werper ik wil niet dat die rode stip in de kaart geweizigd word en ook geen veel geld uit geven ik weet niet welke versie ik heb maar volgens mij v2 anders kijk je gewoon ff of hij het doet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 hoi beste leden ik kom niet uit een level waar je wietplantjes meot doden zegmaar met flammen werper ik wil niet dat die rode stip in de kaart geweizigd word en ook geen veel geld uit geven ik weet niet welke versie ik heb maar volgens mij v2 anders kijk je gewoon ff of hij het doet Als je een missie door iemand anders van het forum wil laten doen moet je natuurlijk wel je safe file uploaden. Hoe dat moet kan je vinden in dit topic. http://www.gtaforum....van-een-missie/ bij post #8 We horen regelmatig dat iemand niet weet hoe hij/zij een bijlage moet toevoegen, vandaar deze post. Het is vrij eenvoudig, je doet het als volgt: Maak een topic, volgens het lijstje uit de eerste post van dit topic. Terwijl je dat topic schrijft, zie je rechts onder het tekstvak "Beheer Bijlagen" staan. Daaronder staat Bladeren. Klik daarop. Ga naar de map GTA San Andreas User Files. Kies je savegame uit, het is een bestand met als naam: GTASAsfx.b. x is een getal, dat kan lopen van 1 t/m 8, afhankelijk van de plaats waar je gesaved hebt. Klik op ok. Je ziet vervolgens dat er tekst in het tekstvlakje naast "bladeren" staat. Klik op "uploaden". Als je nu je topic plaatst, staat je bijlage erbij! Daarnaast dien je ook het volgende lijstje in te vullen. Missie: Cheaten: ja/nee Versie: Overig: Dus als je dat even netjes afrondt ben ik wel bereid de missie voor je te halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lokan Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 oke is goed ik geef nu info zodat je het kan doen. missie is: waar je wietplanten moet doden met flammenwerper cheaten nee versie v1 of v2 weet ik niet ik kan nu neit kijken wand ik zit op foon Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 (bewerkt) lokan, als jij je savegame niet upload dan kunnen wij de missie ook niet voor je doen. Dus als je straks op je PC bent upload je je savegame hier en vertel je ons welke versie je hebt. Hoe je een savegame upload, en hoe je ziet welke versie je hebt kan je allemaal in dit topic terug vinden. Edit @ hieronder: Mijn excuses, dit had ik niet gezien. Bewerkt: 17 januari 2012 door Hanneswasco Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lokan Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 (bewerkt) lokan, als jij je savegame niet upload dan kunnen wij de missie ook niet voor je doen. Dus als je straks op je PC bent upload je je savegame hier en vertel je ons welke versie je hebt. Hoe je een savegame upload, en hoe je ziet welke versie je hebt kan je allemaal in dit topic terug vinden. die zit hier boven moet je ff naar boven scrollen Edit @ hieronder: Mijn excuses, dit had ik niet gezien. kan gebeuren joh maakt niet uit neem mijn bril das fijner ontopic kun je het doen voor mij die level? >>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om een bericht aan te passen.<<< Bewerkt: 17 januari 2012 door VWO-er Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 Ik heb 'm dan maar even voor je gedaan, maar ik snap niet wat je er zo moeilijk aan vond? Het is één van de makkelijkste missies uit het spel.. Are You Going To San Fierro? - Mission Passed! Respect+ Savegame: GTASAsf1.b Je hebt trouwens Versie 1. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lokan Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 Ik heb 'm dan maar even voor je gedaan, maar ik snap niet wat je er zo moeilijk aan vond? Het is één van de makkelijkste missies uit het spel.. Are You Going To San Fierro? - Mission Passed! Respect+ Savegame: GTASAsf1.b Je hebt trouwens Versie 1. thanks gast dan kan ik vedder welk missie komt nou? kan over 10 menuten :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: >>> Door VWO-er: Dubbelposts wederom samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop onderaan je bericht om een bericht aan te passen. Vragen om slotjes is niet toegestaan, de moderators kunnen dit zelf wel beslissen.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 Tot nu toe de lastigste save-game-aanvraag van 2012 Topic gesloten met dank aan Hanneswasco voor het doen van de missie...... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts