xoex23 Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 (bewerkt) Hi, Je las het al in de topictitel ik wil/ga een nieuwe pc kopen, zou alleen niet weten wat ik moet nemen enzo dus ik vraag het jullie maar. Budget: 500-1000 Doel: Gamen en videobewerking/fotobewerking Desktop of laptop: desktop Merk pc of samengesteld: Merk pc Benodigde randapparatuur: Heb ik al Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Ja : monitor toetsenbord en muis Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Liever niet Extra koeling (voor overklokken)?:nope Software die ik in iedergeval wil kunnen draaien: Sony vegas 11 Gta IV en EFLC Dead island Assins creed revelations En nog meer games en random shit Hoop dat jullie me kunnen helpen. Budget kan om hoog geschroefd worden als het moet. Mvg. xoex23 Bewerkt: 17 januari 2012 door xoex23 Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 Hi, Je las het al in de topictitel ik wil/ga een nieuwe pc kopen, zou alleen niet weten wat ik moet nemen enzo dus ik vraag het jullie maar. Budget: 500-1000 Doel: Gamen en videobewerking/fotobewerking Desktop of laptop: desktop Merk pc of samengesteld: Merk pc Benodigde randapparatuur: Heb ik al Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Ja : monitor toetsenbord en muis Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Liever niet Extra koeling (voor overklokken)?:nope Software die ik in iedergeval wil kunnen draaien: Sony vegas 11 Gta IV en EFLC Dead island Assins creed revelations En nog meer games en random shit Hoop dat jullie me kunnen helpen. Budget kan om hoog geschroefd worden als het moet. Mvg. xoex23 Wil je het allemaal op max kunnen draaien? ;p Reageren
kelwin Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 http://www.alternate.nl/html/product/PC_Complete_Systemen_Gaming__en__Multimedia/ALTERNATE/Saturnus_P200/615165/?tn=BUILDERS&l1=PC-Systemen&l2=Gaming+%26+Multimedia Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 http://www.alternate.nl/html/product/PC_Complete_Systemen_Gaming__en__Multimedia/ALTERNATE/Saturnus_P200/615165/?tn=BUILDERS&l1=PC-Systemen&l2=Gaming+%26+Multimedia Wel een beetje duur... Misschien beter zelf samenstellen en dan door alternate in elkaar laten zetten, kom je toch veel goedkoper uit Reageren
kelwin Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 http://www.alternate.nl/html/product/PC_Complete_Systemen_Gaming__en__Multimedia/ALTERNATE/Pluto_P120/559177/?tn=BUILDERS&l1=PC-Systemen&l2=Gaming+%26+Multimedia Reageren
cessna Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 http://www.alternate.nl/html/product/PC_Complete_Systemen_Gaming__en__Multimedia/ALTERNATE/Saturnus_P200/615165/?tn=BUILDERS&l1=PC-Systemen&l2=Gaming+%26+Multimedia Wel een beetje duur... Misschien beter zelf samenstellen en dan door alternate in elkaar laten zetten, kom je toch veel goedkoper uit Mee eens , als je de eerste pc zelf samenstelt kom je waarschijnlijk rond de 800 euro. Reageren
xoex23 Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Ik moet alleen zeggen dat ik daar helemaal geen verstand van heb. Reageren
kelwin Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Ik moet alleen zeggen dat ik daar helemaal geen verstand van heb. Wij: het forum stelt er gewoon eentje samen MAAR het is beter om nog een maandje 1 to 3 daar mee te wachten, vanwege dat de prijzen van harde schijven fors gaan dalen i.v.m. de overstromingen in thailand. Reageren
xoex23 Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Oki, Wil iemand er eentje voor mij samenstellen Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Oki, Wil iemand er eentje voor mij samenstellen Ik zal morgen eens voor je kijken, heb je eventueel zelf nog onderdelen die er dan niet bij hoeven? (Bv. Hardeschijf omdat die duur zijn op het moment ) Reageren
xoex23 Geplaatst: 19 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Heb nogwel een harde schijf liggen. Maar een harde schijf mag er best bij hoor Reageren
Farid. Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Ben je van plan om te overklokken? Reageren
xoex23 Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 Nee. Stond trouwens ook al in de openings post Reageren
xoex23 Geplaatst: 2 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Het was toch dat je na 2 dagen een bump mocht doen? dit zijn er wel meer ;d Ik heb er een gevonden, wat vinden jullie er van? Klik Ik wil hem dus voor de doeleinden die in de openingspost staan gebruiken... kan dit? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 Videokaart is niet heel geweldig, maar het kan er mee door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.