AeroCool (gast) Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 hey iedereen Ik heb in IV en EFLC een probleempje, ik kan bij veel mensen wel joinen en bij veel mensen weer niet. Ik wilde nu bij BiglifeRPG joinen dan krijg ik steets unable to connect zijn nat en UPNP staat open en de mijne ook. Hoe kan dit? Reageren
kelwin Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 Firewall, anti-virus? Poorten die dicht staan? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 hetis wel in me router als ik dr firewall uitzet in me router werkt hij wel Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 hetis wel in me router als ik dr firewall uitzet in me router werkt hij wel Maar dat is maar een tijdelijke oplossing, aangezien dat niet veilig is. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Geplaatst: 17 januari 2012 Router type/merk, firmware? Noem het van jullie allebei maar even..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.