Jump to content

VPS afhuren voor glassfish / tomcat


Sublime

Recommended Posts

Beste GTAforummers,

Ik zoek sinds kort al een tijdje naar een VPS host voor mijn Java project. Ik heb besloten een VPS te gaan afhuren aangezien mijn eigen internet(snelheid) dit project niet aankan.

Ik heb al gekeken op diverse sites, maar ik blijf vaak terug komen op transIp.nl.

Hier kan ik 1Gb memory krijgen voor 20 euro per maand. Is dit een goede deal? Ik heb wel gehoord dat transIp goede uptime heeft, maar als het goedkoper kan..

Ik wil tevens wel een Linux versie met remote desktop, of enige manier van UI.

Link to comment
Delen op andere websites

Het geheugen is maar een deel als je echt wil oordelen moet je ook laten zien hoeveel hardeschijfruimte je hebt en dataverkeer. De linux OS die jij wil is vast Ubuntu al raad ik dit af voor wat je wil doen. Ik zou gewoon centos nemen en leren werken met commands, het is niet erg moeilijk en geeft een vele betere perfomance.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nog bedankt voor je antwoord. Een UI met mijn internetverbinding was dus sowieso een no-go en ik moet zeggen dat het inderdaad vrij gebruiksvriendelijk is die commandline.

Heb na een tip van Davedavy een vps gekocht. Tot nu toe nog geen downtime gehad ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...